Centraal Beheer zet BN'ers in als medewerker
- Bureaus
- 29 okt 2014 @ 12:40
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PromotieVideoCampagnesActies
- 29 okt 2014 @ 12:40
- Redactie Bureaus
Even Carlo Boszhard bellen voor de hoogte van de autopremie; even Hans Klok bellen voor een rechtsbijstandverzekering. Vanaf vandaag is dit geen illusie maar werkelijkheid. Voor de nieuwe campagne van Centraal Beheer zullen twaalf bekende Nederlanders de komende zes weken een niet-alledaags duo vormen met een Centraal Beheer-medewerker, op het meest bijzondere contactcenter van Nederland. Michiel Romeyn (Jiskefet) trapt deze week af.
Centraal Beheer is trots op haar medewerkers die altijd met persoonlijke en gerichte oplossingen voor de klant komen. In de nieuwe campagne van Centraal Beheer staan daarom de mensen van Centraal Beheer in de spotlights. En dan vooral de mensen die dag in, dag uit de klant te woord staan.
Al bijna 30 jaar staat ‘Even Apeldoorn bellen’ symbool voor de verzekeraar die bij de meest uiteenlopende situaties meedenkt en naar een oplossing zoekt. De kwaliteiten die hiervoor nodig zijn, worden nu voor even aangevuld met onder meer het rekenvernuft van Annemarie van Gaal, de zangkwaliteiten van Spike en de doordringende nieuwsgierigheid van Peter R. De Vries. Zes weken lang kun je 'Even Apeldoorn bellen‘ live volgen via YouTube.
De campagne is ontwikkeld door Pool Worldwide, en zal door middel van de hashtag #evenbijzonder onder de aandacht worden gebracht.
Vorig jaar bleek in de film Even echt Apeldoorn bellen al hoe ver de contactcentermedewerkers gaan voor mensen die Apeldoorn bellen met een probleem. Deze medewerkers, die dag in dag uit hun klanten doortastend, persoonlijk en professioneel bedienen, verdienen daarom volgens Centraal Beheer een momentje in de spotlights. Daarbij geholpen door twaalf BN’ers die wel weten hoe het is om in de spotlights te staan, waaronder: Annemarie van Gaal, Spike, Koen Verweij, Ellen Hoog, Jörgen Raymann, Hans Klok, Peter R. de Vries, Paulien Huizinga, Carlo Boszhard, Nicolette Kluijver en niemand minder dan Sinterklaas.
De actie wordt afgetrapt met een filmpje waarin Michiel Romeyn in de huid kruipt van drie van de BN'ers die op het contactcenter zullen gaan werken, namelijk Paulien Huizinga, Hans Klok en Peter R. de Vries. Daarvan circuleert inmiddels een Making Of-video op internet.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- callcanter
- Centraal Beheer
- campagne
- Carlo Boszhard
- Even Apeldoorn bellen
- Hans Klok
- BN'ers
- Peter R. de Vries
- Michiel Romeyn
- verzekering
- assistent
- medewerkers
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing