Dog and Pony wint bureauprijs New Kids 2014

Dog and Pony wint bureauprijs New Kids 2014
  • Bureaus
  • 2 okt 2014 @ 13:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MakersAwardBrandingCreatie

Designbureau Dog and Pony Amsterdam won gisteren de finale van New Kids on the Block 2014, de verkiezing van het beste jonge creatieve bureau van Nederland. De shortlist bestond naast Dog and Pony uit de bureaus Kwartvoorhalf, 3sixtyfive, Pickle Factory en Joe Public.

Dog and Pony maakte in zijn presentatie een scherp onderscheid tussen reclamebureaus en designbureaus. 'Wij maken geen campagnes en doen geen activaties. Ons werk heeft niet als doel likes op Facebook te genereren en laat mensen ook niet op banners klikken. Wij creëren de basis van de merken waarvoor we werken', aldus Bart Heideman, creative director van Dog and Pony.

De bureauprijs New Kids on the Block werd dit jaar voor de tweede maal georganiseerd door Brand & Business Architects en Fonk Magazine. De finale New Kids on the Block 2014 werd voorgezeten door Fred Moolhuijsen van B&BA.

Namens de vakjury waren in de finale vertegenwoordigd: Rik Heijmen (KOKORO en winnaar 2013), Peter van Leeuwen, Wim Ubachs, Alwine de Jong, Jacques de Graaff, Lucy van der Helm, Jan-Willem Brüggenwirth en Meindert van den Heuvel. De bureaus werden in aanloop naar de finale gecoacht door Ronald Voorn en Eugene Roorda. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken