Havas Media wint accounts Toyota, Lexus en Suzuki

Havas Media wint accounts Toyota, Lexus en Suzuki
  • Bureaus
  • 13 okt 2014 @ 09:33
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkMerkenPitchesMediabureau

De bedrijven Louwman & Parqui en Nimag hebben na een uitgebreide pitch het mediabureau Havas Media gekozen voor het behartigen van de geïntegreerde mediastrategie, -planning en -inkoop. Het account betreft de merken Toyota, Lexus en Suzuki.

Marlies van Steenoven, mediamanager van Louwman en Parqui: 'De automotive-markt wordt steeds competitiever waarbij de consument steeds lastiger te bereiken is. Het oriëntatie- en koopproces speelt zich steeds meer online af in plaats van in de showroom. Havas Media verraste ons met een sterke resultaatgedreven aanpak en een duidelijke senioriteit op digitaal en strategie.'

Roel van den Borne, CEO van Havas Media Nederland, is blij met het gewonnen account. 'De afgelopen jaren hebben we hard gewerkt aan het uitbouwen van het bureau, door te investeren in expertise, tools en onderzoek gericht op het digitale marketing-communicatiemodel van de toekomst. Het binnenhalen van een sterke lokale klant is de kroon op ons werk en reflecteert de kwaliteit van de Nederlandse Havas-organisatie.'

Havas is een van de grootste mondiale reclame-, digitale en communicatiegroepen ter wereld. Het concern heeft zijn hoofdkantoor in Parijs en opereert via twee bedrijfsonderdelen, Havas Creative en Havas Media Group. Havas heeft ongeveer 15.000 werknemers. Bij Havas Media Nederland werken 75 mensen.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken