Havas Media wint accounts Toyota, Lexus en Suzuki
- Bureaus
- 13 okt 2014 @ 09:33
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkMerkenPitchesMediabureau
- 13 okt 2014 @ 09:33
- Redactie Bureaus
De bedrijven Louwman & Parqui en Nimag hebben na een uitgebreide pitch het mediabureau Havas Media gekozen voor het behartigen van de geïntegreerde mediastrategie, -planning en -inkoop. Het account betreft de merken Toyota, Lexus en Suzuki.
Marlies van Steenoven, mediamanager van Louwman en Parqui: 'De automotive-markt wordt steeds competitiever waarbij de consument steeds lastiger te bereiken is. Het oriëntatie- en koopproces speelt zich steeds meer online af in plaats van in de showroom. Havas Media verraste ons met een sterke resultaatgedreven aanpak en een duidelijke senioriteit op digitaal en strategie.'
Roel van den Borne, CEO van Havas Media Nederland, is blij met het gewonnen account. 'De afgelopen jaren hebben we hard gewerkt aan het uitbouwen van het bureau, door te investeren in expertise, tools en onderzoek gericht op het digitale marketing-communicatiemodel van de toekomst. Het binnenhalen van een sterke lokale klant is de kroon op ons werk en reflecteert de kwaliteit van de Nederlandse Havas-organisatie.'
Havas is een van de grootste mondiale reclame-, digitale en communicatiegroepen ter wereld. Het concern heeft zijn hoofdkantoor in Parijs en opereert via twee bedrijfsonderdelen, Havas Creative en Havas Media Group. Havas heeft ongeveer 15.000 werknemers. Bij Havas Media Nederland werken 75 mensen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Toyota
- Havas
- automotive
- online
- Havas Media
- b2b
- media
- account
- klant
- pitch
- Suzuki
- Louwman & Parqui
- auto
- mediabureau
- mediastrategie
- Lexus
- Nimag
- digital marketing
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing