McCann Amsterdam maakt campagne 'Meer aandacht, meer genieten!' voor Stegeman
- Bureaus
- 24 okt 2014 @ 08:05
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Reclame
- 24 okt 2014 @ 08:05
- Redactie Bureaus
Deze week start de campagne ‘Meer aandacht, meer genieten’ van Stegeman. We richten ons op mensen die aandacht hebben voor de wereld om hen heen. Daarom werd voor deze campagne middels een ‘live-event’ voor vrijwilligster Lily een onvergetelijke dag georganiseerd. Waarbij vrienden, familie én haar grote held Thijs Römer haar als verassing in het zonnetje hebben gezet.
Lily staat altijd klaar voor een ander met een luisterend oor, advies of support, zonder daarvoor iets terug te vragen. Lily woont in Maastricht en is vrijwilliger bij Veilig Verkeer Nederland. Daarnaast is ze klaar-over, geeft ze scootmobiel lessen aan ouderen en fietslessen aan immigranten. En zo staat Lily in het hart van de samenleving.
Het leven kan wel een beetje extra aandacht gebruiken. Daarom introduceert Stegeman een nieuw assortiment kwalitatieve en smakelijke vleeswaren. Deze 12 varianten zijn met veel aandacht, vakmanschap en passie samengesteld om heerlijk van te genieten. De introductie wordt naast TV ondersteund door online, in print en op de winkelvloer door middle van promotionele activiteiten.
Zo wil Stegeman het vleeswarenschap een nieuwe impuls geven en geeft Stegeman net even wat meer. Meer aandacht voor het product, meer aandacht voor de mens, meer aandacht voor het moment en meer aandacht voor elkaar. Aandacht voor je boterham en de wijze waarop je deze belegt, aandacht waarop je je boterham meegeeft of deelt met anderen. Want meer aandacht laat je meer genieten.
Credits
Merk: Stegeman | Klant: Stegeman | Medium: TV | Publicatie: 22-10-14 | Film: McCann Amsterdam icm Brenninkmeijer & Isaacs | Creatie: Frans Brand, Sanne Braam | RTV: Fanneke Budding | Account: Benno van der Helm, Laura Schilder | Regisseur: Roel Boorsma, Bart Buiter | Producer: Jelani Isaacs
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing