NIMA en MOA werken nauwer samen aan congres MIE

NIMA en MOA werken nauwer samen aan congres MIE
  • Bureaus
  • 8 okt 2014 @ 15:56
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingOnderzoekPartnershipStrategie

MOA en NIMA hebben de samenwerking voor Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE) sterk geïntensiveerd. Vanaf nu kunnen NIMA leden, als vast onderdeel van hun lidmaatschap, gratis deelnemen aan het MIE. Daarnaast komt marketing prominent aan bod. Op het Marketing Alive podium in de plenaire zaal worden topsprekers uit de marketingwereld geprogrammeerd.

Het MIE is een tweedaags congres waar succesvolle vakgoeroes de bezoekers meenemen in de laatste ontwikkelingen op het gebied van marketing, insights, onderzoek, big data, customer journey en social & digital marketing. Het congres biedt een veelzijdig programma bestaande uit ruim 90 workshops, masterclasses en keynotesessies waaruit marketeers, analisten, onderzoekers, strategen en commercieel professionals kunnen kiezen.

Het MIE vindt plaats op 4 en 5 februari 2015 in het Media Plaza in Utrecht. Een unieke locatie waar zo’n 2.500 professionals elkaar kunnen ontmoeten en spreken.

Arjen Bijlsma, commercieel manager NIMA: 'NIMA staat voor de ontwikkeling van het vak en de professionals die hierin actief zijn. Nu de ontwikkelingen zich in zo’n rap tempo opvolgen, is een veelzijdig marketingcongres als MIE een must en daarmee onlosmakelijk aan het NIMA Lidmaatschap verbonden.'

Wim van Slooten, directeur MOA: 'We zien marketing en Insights steeds meer naar elkaar toe groeien en data driven marketing is core business voor NIMA en MOA. Wat ligt er dan meer voor de hand dat NIMA en MOA samen het grootste marketing & insight congres van Nederland gaan organiseren?'

NIMA, Nederlands Instituut voor Marketing, is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van Marketing, Communicatie en Sales. De organisatie ondersteunt professionals gedurende hun carrière met kennis, contactmomenten en inspiratie, en geeft middels examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. 

De MOA (Center for Information Based Decision Making & Marketing Research) is een vereniging van bedrijven en instellingen die zich bezighouden met Market Research, Digital Analytics, Marketing Intelligence en Beleidsonderzoek. De MOA stelt zich ten doel de kwaliteit van survey based en non-survey based information, in de breedste zin van het woord te bevorderen, ontwikkelen en stimuleren. Daarnaast behartigt de vereniging de belangen van (virtuele) respondenten, gebruikers en aanbieders van digital analytics, marketing research en opinie- en beleidsonderzoek.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken