Sony start campagne voor Bravia 4K met zeepbellen

Sony start campagne voor Bravia 4K met zeepbellen
  • Bureaus
  • 24 okt 2014 @ 15:40
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsMerkenMarketing

Sony start op 1 november een grootschalige Europese tv-campagne ter promotie van de Bravia 4K Ultra HD-televisie. De winterse tv-commercial is geregisseerd door Leila en Damien de Blinkk in samenwerking met reclamebureau adam&eveDDB.

Om de ultieme beeldkwaliteit van 4K te demonstreren, is voor de commercial in Canada een prachtig natuurverschijnsel vastgelegd. Er werden zeepbellen geblazen die, zodra ze in aanraking komen met de ijskoude lucht, direct beginnen te bevriezen. Kijkers zien hoe de ijskristallen zich op de zeepbellen vormen. Er zijn geen special effects gebruikt bij de opnames.

De muziek in de tv-spot is het Rihanna-cover 'Diamonds' door Josef Salvat, een artiest die onder contract staat bij Sony Music. 

Sony is fabrikant van audio, video, game, communicatie- en ICT-producten voor de consumenten- en zakelijke markt. Het bedrijf rapporteerde een samengesteld verkoopresultaat van ongeveer 75 miljard dollar in het afgelopen fiscale boekjaar, dat eind maart 2014 eindigde. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken