The Gardeners werkt met Bas Kosters voor Mooiwatbloemendoen.nl

The Gardeners werkt met Bas Kosters voor Mooiwatbloemendoen.nl
  • Bureaus
  • 24 okt 2014 @ 14:02
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PREvenement

In opdracht van Mooiwatbloemendoen.nl zette The Gardeners een bijzondere samenwerking op tussen ontwerper Bas Kosters en master florists The Wunderkammer voor de lancering van de 15 nieuwe najaarsbloemen.

Voor de gelegenheid ontwierp Bas Kosters een collectie bestaande uit 15 designs - waarbij ieder design één van de lievelingsbloemen representeerde.

De stijlkamer op de Herengracht vormde het decor van een bloemenshow onder begeleiding van Bas Kosters & DJ's Joost van Bellen en Sander. De catwalk was een lange grasstrook die het publiek omsloot, alle modellen eindigden op een boomstam/sokkel en vormden tezamen een schitterend slotbeeld als levende kunstinstallatie. Het publiek werd uitgenodigd om de mannen van dichtbij te bekijken en bloemen voor elkaar te plukken.



Credits 

Concept en productie: The Gardeners | In opdracht van: Mooiwatbloemendoen.nl | Lancering: Lievelingsbloemen najaar 2014 | Samenwerking: Bas Kosters & The Wunderkammer voor de Lievelingsbloem campagne | Behind the scenes film: Oxford House | Foto’s: Marc Deurloo | Muziek show: DJ's Joost van Bellen en Sander stelden een bloemen-mix samen | Locatie: Locatie: Herengracht 182, Amsterdam - De Ballroom van Rockstart

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken