Touch of Didix plant avondjes uit voor Jumbo

Touch of Didix plant avondjes uit voor Jumbo
  • Bureaus
  • 15 okt 2014 @ 11:16
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Acties

Menigeen beknibbelt erop: een gezellig avondje uit. Jumbo Supermarkten gaat klanten echter helpen om toch zo’n fijn avondje uit te beleven, zonder dat het veel geld kost. Op woensdag 8 oktober start een actie waarmee klanten flink kunnen besparen op een restaurant- of bioscoopbezoek dichtbij huis.

Vanaf oktober krijgen klanten bij Jumbo – onlangs nog uitgeroepen tot de klantvriendelijkste supermarktketen van Nederland – uitzegels bij hun boodschappen. Daarmee kunnen zij simpel en snel sparen voor korting op een avondje tafelen in een fijn restaurant of voor bioscoopkaartjes voor de nieuwste films. Om klanten veel keuze te geven, gaat Jumbo samenwerken met meer dan 1.000 restaurants en bioscopen. De restaurants variëren van gezellige pannenkoekenhuizen tot gastronomische restaurants. Voor deze actie werkt Jumbo nauw samen met Couverts en Pathé. Touch of Didix is verantwoordelijk voor het contracteren van de bioscopen alsmede voor het creëren van de bestelomgeving. 

Uitzegels sparen

Klanten krijgen bij elke 10 euro aan boodschappen een uitzegel. Vijf uitzegels vormen een volle spaarkaart welke 5 euro korting oplevert. Per uitje verschilt hoeveel kaarten er kunnen worden ingeleverd. De korting kan oplopen tot 15 euro. Sparen kan tot en met  2 december. Klanten hebben tot en met 14 april 2015 om te genieten van het restaurant- of bioscoopbezoek.

Touch of Didix, een joint venture van Didix en Touch incentive marketing, bedient de B-to-B markt met een breed aanbod travel, leisure en lifestyle giftcards en vouchers, waaronder de Pathé voucher en de Restaurant Cadeaubon. Naast de reeds bestaande content ontwikkelt Touch of Didix producten op maat die geschikt zijn voor promotionele toepassingen. 


www.touchofdidix.nl
www.avondjesuit.nl

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken