Vodafone start campagne 'Thuis kan alles'

Vodafone start campagne 'Thuis kan alles'
  • Bureaus
  • 16 okt 2014 @ 13:55
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • DoelgroepenReclameCampagnesCommercialsConsumenten

Vodafone lanceert deze week de grootschalige landelijke campagne 'Thuis kan alles'. Hiermee wil het telecombedrijf een nieuwe dienst voor vaste telefonie, internet en televisie in Nederland introduceren. De campagne zet kijkers op een grappige manier op het verkeerde been. Want ja, thuis kan alles.

Het thema 'Thuis kan alles' benadrukt de flexibiliteit van de dienst om maandelijks telefonie, internet en televisie te combineren en per onderdeel aan of uit te zetten. Achtung! ontwikkelde, samen met het Amerikaanse regisseursduo The Mercandantes, de tv-campagne waarin mensen met 'Thuis' ontdekken wat zij echt leuk vinden om naar te kijken.

De campagne bestaat vooralsnog uit twee commercials. In de ene, 'Power to the passionate', zien we een aantal stoere mannen intens meeleven met hun favoriete programma. Welk programma? Een ander dan je misschien zou denken. Diezelfde verrassing zit in de andere commercial, 'Power to the young': waar schateren de bejaarde heren in deze tv-spot om? 

TBWA ontwikkelde het transactionele gedeelte van de campagne voor retail, print en outdoor. PR-bureau Glasnost organiseerde een originele persintroductie op de meest flexibele 'thuisplek', een woonboot, om de media te informeren over Vodafone Thuis.

Credits:

Opdrachtgever: Vodafone
Campagne: 'Thuis kan alles'
Bureaus: Achtung!, Glasnost, TBWA 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken