Vodafone start campagne 'Thuis kan alles'
- Bureaus
- 16 okt 2014 @ 13:55
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - DoelgroepenReclameCampagnesCommercialsConsumenten
- 16 okt 2014 @ 13:55
- Redactie Bureaus
Vodafone lanceert deze week de grootschalige landelijke campagne 'Thuis kan alles'. Hiermee wil het telecombedrijf een nieuwe dienst voor vaste telefonie, internet en televisie in Nederland introduceren. De campagne zet kijkers op een grappige manier op het verkeerde been. Want ja, thuis kan alles.
Het thema 'Thuis kan alles' benadrukt de flexibiliteit van de dienst om maandelijks telefonie, internet en televisie te combineren en per onderdeel aan of uit te zetten. Achtung! ontwikkelde, samen met het Amerikaanse regisseursduo The Mercandantes, de tv-campagne waarin mensen met 'Thuis' ontdekken wat zij echt leuk vinden om naar te kijken.
De campagne bestaat vooralsnog uit twee commercials. In de ene, 'Power to the passionate', zien we een aantal stoere mannen intens meeleven met hun favoriete programma. Welk programma? Een ander dan je misschien zou denken. Diezelfde verrassing zit in de andere commercial, 'Power to the young': waar schateren de bejaarde heren in deze tv-spot om?
TBWA ontwikkelde het transactionele gedeelte van de campagne voor retail, print en outdoor. PR-bureau Glasnost organiseerde een originele persintroductie op de meest flexibele 'thuisplek', een woonboot, om de media te informeren over Vodafone Thuis.
Credits:
Opdrachtgever: Vodafone
Campagne: 'Thuis kan alles'
Bureaus: Achtung!, Glasnost, TBWA
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Thuis
- internet
- telecm
- doelgroep
- mannen
- commercial
- campagne
- product
- tv kijken
- Glasnost
- Achtung!
- TBWA
- telefonie
- The Mercandantes
- dienst
- televisie
- Thuis kan alles
- programma
- Vodafone
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing