Gouden Magneet voor Randstad en Nhow Hotels

Gouden Magneet voor Randstad en Nhow Hotels
  • Bureaus
  • 7 nov 2014 @ 09:30
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Donderdag 6 november zijn tijdens de Employer Branding Experience 2014 in de Crown Studio’s Aalsmeer de Magneten uitgereikt. Goud was er voor Randstad en Nhow Hotels. In totaal werden er dertien Magneten uitgereikt.

Goud ging er in de categorie geïntegreerd naar de campagne Jeugd op zoek van Randstad en naar de campagne This is nhow van Nhow Hotels. De laatste campagne won tevens in de categorie campagne- en actiesites. Ook ging Nhow er met een EffectiviteitsMagneet vandoor.

In de categorie Effectiviteit was er tevens een Magneet voor de campagne #ExperiencePhilips.  

Defensie werd beloond met de Employer Brand Magneet voor het structureel neerzetten van een nieuw werkgeversmerk onder de vlag ‘Je moet het maar kunnen’.

Hans Kroonen, voorzitter Magneten:
“Wat ik mooi vind dit jaar, is de diversiteit onder de winnaars. Ik heb de jaarboeken er niet op nageslagen, maar het is volgens mij even geleden dat we Philips en KPN onder de winnaars zagen. En opvallend dat het goud voor Nhow in de categorie creativiteit, door de Effectiviteitsjury ook met een Magneet is beloond. Door verschillende jury’s die elkaars uitslagen niet te weten komen, dus zo’n winnaar kan geen toeval meer zijn. Creativiteit werkt!”

Onderstaand een totaaloverzicht van de uitgereikte Magneten

Creativiteitsjury
Goud: Randstad Nederland; Jeugd op Zoek- Publicis
Goud: nhow Rotterdam/NH Group; This is nhow – IN10 Communicatie
Orchestra; Infiltratie banners (2x)
Ministerie van Defensie; WerkenbijDefensie.nl – Maximum/Steam
Randstad Nederland; We vinden een oplossing – Publicis

Randstad Nederland; Jeugd op zoek – Publicis

nhow Rotterdam/NH Group; This is nhow – IN10 Communicatie
Ministerie van Defensie; TechBase – Steam/Maximum
KPN; Ben jij klaar voor de klanten van de toekomst? – Steam

Effectiviteitsjury
nhow Rotterdam/NH Group; This is nhow – IN10 Communicatie
Philips Benelux; #ExperiencePhilips – A friend of mine


Employer Brand jury

Ministerie van Defensie; Je moet het maar kunnen – Steam/Maximum

Tijdens een van de breakouts op de Employer Branding Experience gaven alle genomineerden een korte presentatie over de achtergronden van hun case. En de genomineerden moesten de zaal overtuigen waarom juist hun case Magneetwaardig was. Tijdens de uitreiking kon het publiek zien of de winnaar van hun keuze ook de keuze van de jury’s was. 

Jong Talent
De uitreiking begon overigens weer met de Jong Talent Magneet. Ieder jaar wordt er onder studenten een wedstrijd uitgeschreven. Met het doel jonge creatieven kennis te laten maken met arbeidsmarktcommunicatie. Dit jaar was de opdracht jongeren te werven voor een baan als seizoen medewerker voor de attracties van Walibi. De winnaars waren Lennart Schoteman en Mark Bary met de campagne ‘Aan de knoppen’.

www.sjp.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken