Admix wint pitch voor Assa Abloy
- Bureaus
- 27 nov 2014 @ 10:41
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - KlantenPitches
- 27 nov 2014 @ 10:41
- Redactie Bureaus
B2B-bureau Admix uit Rotterdam heeft een pitch gewonnen voor Assa Abloy. De speler in mechanische en elektromechanische deursluitsystemen heeft de wens om haar merken Lips en Nemef in Nederland stevig neer te zetten richting de eindgebruiker.
Hierbij moet minder nadruk liggen op de producten zelf, maar des te meer op de beleving. In de pitch benadrukt Admix dat het belang van goede deur- en beveiligingssystemen meer aandacht onder de eindgebruikers verdient.
Daarom ontwikkelt Admix een campagne om LIPS en Nemef stevig te positioneren. Hierbij wordt niet vanuit de product- en technische aspecten geredeneerd; de communicatie moet appelleren aan emotie. De campagne zal vanaf begin 2015 via paid, owned en earned media worden ingezet.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing