BMW en JWT vinden rijplezier opnieuw uit

BMW en JWT vinden rijplezier opnieuw uit
  • Bureaus
  • 18 nov 2014 @ 11:06
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenCampagnesCommercialsMarketing

'Rijplezier opnieuw uitgevonden.' Zo heet de nieuwe campagne van BMW die deze week van start gaat. JWT Amsterdam ontwikkelde deze campagne, die voor het eerst sinds jaren weer een Nederlandse tv-commercial bevat. Onderwerp is de elektrische BMW i3.

De BMW i3 is een bijzonder verhaal. Een productieproces volledig aangedreven door windenergie, een carrosserie van carbon en gebruik van unieke materialen als eucalyptushout, kenafgras en olijfbladextract. Een compromisloze, volledig elektrische auto. Op alle fronten nieuw en vernieuwend.

De nieuwe campagne benadrukt echter dat één ding nooit verandert: ook de i3 rijdt als een BMW. Reden genoeg voor BMW om een tv-spot te ontwikkelen die dit bijzondere verhaal met Nederland deelt. De commercial wordt online ondersteund. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken