Campagne van 105 voor Nationaal Militair Museum

Campagne van 105 voor Nationaal Militair Museum
  • Bureaus
  • 12 nov 2014 @ 11:27
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesReclameCreatie

Op de voormalige vliegbasis Soesterberg opent op 13 december een spectaculair nieuw museum voor gezinnen met kinderen: het Nationaal Militair Museum (NMM). De campagne ‘Die zijn zeker in het NMM geweest’ laat zien wat het effect is van een bezoek aan het NMM.

Voor de campagne ontwikkelde 105 zowel uitingen voor de primaire doelgroep als voor de zakelijke markt. De campagne gaat op 6 november van start en bevat naast print en outdoor ook radio en online. De insteek is dat je na een bezoek aan het NMM 'met andere ogen naar het leven van alledag kijkt'. 

Credits:

Bureau: 105
Verantwoordelijk klant: Heleen Bronder, Michiel van Rijn van Alkemade
Creatie: Serge van Marion, Eddy Salfischberger​
Strategie: Eddy Salfischberger
Account: Remco Salfischberger
Productie: MacGyver
Producer: Jan-Willem Bloem
Fotografie Gerrit Schreurs

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken