Floor Handjes versterkt PR-tak Mediaxplain
- Bureaus
- 7 nov 2014 @ 10:22
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ContentPromotiePersonaliaMediabureauPR
- 7 nov 2014 @ 10:22
- Redactie Bureaus
Onafhankelijk strategisch mediabureau Mediaxplain stelt Floor Handjes aan als fulltime aansturend Content & Activatie Specialist. Het bedrijf koos voor haar vanwege haar jarenlange ervaring als PR-consultant en haar brede medianetwerk. Met deze benoeming versterkt het Amsterdamse mediabureau haar content-, PR- & activatiediensten. Deze tak telt met de komst van Handjes nu tien medewerkers.
Floor Handjes (28) maakt de overstap van USP Marketing PR, een PR-bureau gespecialiseerd in reizen en toerisme, waar zij zes jaar als consultant heeft gewerkt. Onder haar klanten vielen onder andere NYC & Company, Amsterdam Marketing, MSC Cruises en de verkeersbureaus van Peru, Suriname en Taiwan.
'Deze nieuwe uitdaging bij Mediaxplain geeft mij de kans om mijn ervaring in public relations en marketing in te bedden in multidisciplinaire communicatieaanpak', zegt Handjes. 'Na mijn PR ervaring in de reis- en toerismebranche was de tijd rijp om mijn horizon te verbreden en nog meer uit mijzelf én Mediaxplain te halen. Vooral op het gebied van dienstenontwikkeling en kwaliteitsmanagement verwacht ik samen met het team de komende periode veel bij te kunnen dragen.”
Mediaxplain is een strategisch onafhankelijke mediabureau uit Amsterdam, opgericht in 2000 door Gun Nieuwenhuis en C.C. Hage. Met een bewezen geïntegreerde methode biedt het bureau een totaalaanpak voor complexe communicatievraagstukken. Naast de inkoop van media, richt Mediaxplain zich dagelijks op communicatie-uitdagingen die vragen om een diepe analyse en strategische aanpak die verder gaat in het gebruik van media dan inkoop van advertentieruimte alleen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing