Helen van Berkel general manager ATP Events Experts

Helen van Berkel general manager ATP Events Experts
  • Bureaus
  • 28 nov 2014 @ 11:40
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementPersonaliaStrategieSport

Helen van Berkel is aangesteld als general manager van ATP Event Experts. Daarmee is zij verantwoordelijk voor de volledige business unit events van ATPI Nederland, zowel operationeel, financieel als commercieel. Naast haar functie als general manager van ATP Event Experts is Van Berkel ook verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van sportevenementen op internationaal niveau voor ATPI Group.

Met de aanstelling van Van Berkel versterkt ATPI haar specialisatie in sport events en corporate events in een groeiende ATPI-organisatie.

Willem Starink, Divisional Managing Director ATPI: 'Door alle disciplines bij elkaar te brengen verwacht ik dat we nog beter in kunnen spelen op de marktomstandigheden, klantvraag en operationele uitvoering. Helen kent de branche en de afdeling als geen ander, ik zie haar dan ook graag in deze nieuwe rol.'

De ATPI Group behoort tot de meest gevestigde zakelijke reis- en evenementenorganisaties in de wereld. Met een dekking van volledig eigen kantoren en netwerkpartners in meer dan 70 locaties wereldwijd, genereert de ATPI Group jaarlijks ruim 920 miljoen euro omzet, met nog eens 2,3 miljard euro extra via haar netwerk. Het bedrijf beschikt over toonaangevende reistechnologie, een corporate event management divisie en specialistische kennis in sectoren zoals scheepvaart, energie en offshore, sport, retail, financiële dienstverlening en zakelijke dienstverlening.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken