KPN en Spotify starten 4G-actie SongSpots
- Bureaus
- 4 nov 2014 @ 12:01
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MobileMuziekCampagnesActivatie
- 4 nov 2014 @ 12:01
- Redactie Media
Met KPN 4G en Spotify kun je waar dan ook in Nederland direct muziek streamen. Om dit te bewijzen komt KPN met de actie SongSpots en geeft heel Nederland de kans om een nummer te beluisteren op de plek die daar perfect bij past.
KPN promoot al langer de meerwaarde van 4G. De nieuwste activatie draagt de naam Songspots. 'Vind de perfecte plek voor het nummer. Want hoe kun je het nummer 'Cold As Ice' van Foreigner nou beter ervaren dan bovenop een ijsschots in het IJsselmeer? Of 'Fly Like An Eagle' van Seal terwijl je met een deltavlieger door de lucht vliegt?'
SongSpots is volgens KPN 'dé kans om een nummer op de perfecte plek in Nederland te gaan beluisteren'. Maar dan moet de consument die plek wel zelf verzinnen. Een nummer over regen terwijl je in de regen staat bijvoorbeeld of een nummer over vliegen terwijl je zelf aan het vliegen bent. 'Maar het kan natuurlijk nog veel gekker.'
Uiteraard gaat KPN aandacht besteden aan de leukste inzendingen. Sterker nog: het leukste idee gaatdaadwerkelijk worden verbeeld.
Credits
Klant: KPN
Verantwoordelijk: Yvette Belt‐Beekman, Janice van den Bosch, Shagha Mehrasa, Melvin Gaal
Bureau: N=5
Creatie: Ed van Bennekom, Jasper Diks, Olaf van der Geld (CD)
Strategie: Bastiaan Weers
Account:Ralph Balk, Floris Reuvers
Digital producer: Michiel de Vos
RTV-producer: Guy van der Hoop
Design: Marcel Berghuis
Illustratie/animatie: Mr. Feaver/Not War
Geluid: Sharkee
Development: Kooden
Productiemaatschappij: WILL Producties
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing