Mindshare brengt data en mensen samen in The Loop
- Bureaus
- 7 nov 2014 @ 18:29
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesStrategieWebcareSocial mediaMediabureau
- 7 nov 2014 @ 18:29
- Redactie Bureaus
Mindshare beschikt sinds deze week over The Loop, een ruimte waar technologie het mogelijk maakt om relevante datastromen voor merken in verschillende kanalen samen te brengen op een schermwand. De data komen uit de betaalde, eigen en sociale kanalen voor een betreffend merk en haar concurrentie. Ook worden daar contextuele data aan toegevoegd.
Tegenwoordig worden we elke dag overspoeld met data. Vanuit media, eigen sites, webwinkels en de sociale kanalen. Maar ook vanuit de concurrentie. Deze data krijgen pas echt betekenis als ze op intelligente wijze gekoppeld worden. En dat is precies wat The Loop van Mindshare doet. Het brengt mensen en data bij elkaar.
The Loop kan op verschillende manieren worden gebruikt. Enerzijds om aan continu campagne monitoring en optimalisatie te doen met de verschillende generalisten en specialisten. Anderzijds kan deze data room ingezet worden tijdens live evenementen om ter plekke met merken te kunnen inspelen via bijvoorbeeld search en social activiteiten.
Ruud de Langen, CEO Mindshare: 'The Loop zorgt ervoor dat we silo’s kunnen doorbreken. Er zijn op zoveel verschillende plekken data beschikbaar. Er is grote behoefte om de relevante data bij elkaar te brengen en daar waardevolle inzichten uit te destilleren. Onze klanten zijn er razend enthousiast over.'
The Loop doet denken aan BrandLIVE, een vergelijkbare ruimte die DigitasLBi deze zomer in Nederland lanceerde. Daarover schreef MarketingTribune deze reportage.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing