Tripolis en RapidSugar gaan samenwerken

Tripolis en RapidSugar gaan samenwerken
  • Bureaus
  • 13 nov 2014 @ 10:45
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-mailmarketing

Tripolis en RapidSugar hebben een samenwerkingscontract getekend. De bekende e-mail serviceprovider en het awardwinnende bureau hebben afzonderlijk al bijzondere resultaten behaald en gaan de krachten nu bundelen.

Beide bedrijven zijn opgericht in 1999 en gaan daarmee al even mee in e-mailland. Dat ze nu, 15 jaar later, samen gaan werken betekent een verbreding van het dienstenpakket voor RapidSugar en een welkome nieuwe bron van kennis en kunde voor Tripolis. Voor marketeers die (gaan) werken met de tool van Tripolis is de expertise en ervaring van RapidSugar direct in te zetten.

Bart Pluis, directeur van RapidSugar, is daar zeer over te spreken: 'Deze nieuwe samenwerking met Tripolis helpt ons om een nieuw segment in de markt aan te boren en ook daar te werken voor performance. Resultaatverbetering staat hoog op het lijstje van veel marketeers en daar willen wij zo aan bijdragen.'

Ook Joost Nienhuis, CEO bij Tripolis, is tevreden over de nieuwe stap: 'Het is heel logisch dat RapidSugar en Tripolis de handen ineen slaan om gezamenlijk de markt te bedienen. De kennis en kunde van RapidSugar sluit perfect aan bij de software van Tripolis. Samen gaan we mooie cases bouwen.'


Over Tripolis

Tripolis Solutions, opgericht in 1999, is één van de eerste Europese e-mail service providers (ESP) die technische oplossingen ontwikkelt op het gebied van e-mailmarketing, mobile marketing en social marketing. Deze en andere diensten worden geleverd via een netwerk van industry leading partners. Tripolis Solutions biedt effectieve oplossingen die opdrachtgevers helpen bij het aangaan, onderhouden en uitbouwen van belangrijke relaties.

Over RapidSugar

RapidSugar was met zijn oprichting, óók in 1999, een van de eerste e-mailbureaus in Europa. Als e-mail performancebureau helpt RapidSugar merken met het behalen van maximaal resultaat. Dat geldt voor alle onderdelen van een campagnetraject, van strategie en concepting tot executie en analyse. Met de beste performance als doel en effect.

www.tripolis.com
www.rapidsugar.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken