Burst lanceert wereldwijd nieuwe websites Mentos
- Bureaus
- 16 dec 2014 @ 10:30
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Website
- 16 dec 2014 @ 10:30
- Redactie Bureaus
Mentos, onderdeel van Perfetti Van Melle, gaat de komende maanden live met nieuwe websites in een groot gedeelte van hun internationale markt. Digitaal bureau Burst en Boomerang Create zijn verantwoordelijk voor de ontwikkeling en realisatie.
De 30 nieuwe Mentos sites die wereldwijd gelanceerd worden, gaan fungeren als een centrale hub voor alle on- en offline activiteiten rondom Mentos. Social speelt hierbij een belangrijke rol: de website laat alle sociale activiteiten in real-time zien. Dit element zal in de toekomst nog verder uitgebouwd worden. De uitrol van de websites van de verschillende markten staat voor de komende maanden gepland. Op dit moment is de website live in de US, Duitsland, Turkije en Italië.
Daan Simonis, International Digital Marketing Manager bij Perfetti Van Melle: 'We hebben het concept van de website centraal ontwikkeld en gerealiseerd, waarbij de flexibele opzet de lokale markten faciliteert in hun wensen. Zo is elk land vrij om te bepalen welke content ze waar op de site willen plaatsen én kunnen ze dit zelf te allen tijde beheren.'
Hans Maltha, Managing Partner van Burst: 'We zien dat het speelveld verandert en dat consumenten niet meer op één plek in aanraking komen met een merk, maar via verschillende kanalen. Door de website als een centrale hub in te richten komen deze verschillende kanalen hier niet alleen binnen, maar faciliteren we de consument ook om die kanalen verder te gaan verkennen. Zo werkt het twee kanten op.'
De eerste nieuwe website is die van Amerika, te zien op us.mentos.com.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing