Crossmarks maakt 24Kitchen-campagne voor Blokker
- Bureaus
- 3 dec 2014 @ 11:07
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - FoodPartnershipMerkenCampagnesCommercials
- 3 dec 2014 @ 11:07
- Redactie Bureaus
Blokker is een samenwerking aangegaan met de digitale tv-zender 24Kitchen. De chefs van 24Kitchen hebben een collectie 'smaakmakende' kookartikelen ontwikkeld die exclusief verkrijgbaar zijn bij Blokker en zusterbedrijf Cook & Co. De samenwerking wordt ondersteund door een reclamecampagne die is ontwikkeld door Crossmarks.
Het gaat om een productlijn kookartikelen genaamd 24Kitchen en een lijn met bakartikelen onder de noemer Rudolph’s Bakery. Blokker Holding beschikt met haar Blokker- en Cook & Co-formule over een groot retailplatform in Nederland op het gebied van koken en huishouden. 'Door de content en mediakracht van 24Kitchen samen te brengen met de retailkracht van Blokker en Cook & Co ontstaat er een krachtige marktbewerking', aldus beide partijen. Via de 620 Blokker-winkels en 26 Cook & Co-winkels en de webshops van beide formules wordt het assortiment breed aangeboden.
Crossmarks heeft een centraal campagneconcept ontwikkeld voor de introductie van het 24Kitchen- en Rudolph’s Bakery-assortiment bij Blokker en Cook & Co. De campagne bestaat uit twee tv-commercials van 20 seconden: de ene voor Rudolph’s Bakery, de andere voor 24Kitchen, met daarbij verschillende product tag-ons.
In de commercials zien we de bekende tv-chefs Roberta, Giovanni en Rudolph. De commercials spelen zich eerst af in de keuken van 24Kitchen en Rudolph’s Bakery, maar verplaatsen zich vervolgens razendsnel naar de thuisomgeving van de ‘thuiskoks’ en eindigen bij de productschappen in de winkel. Hiermee benadrukken de samenwerkende partijen dat je als thuiskok met de nieuwe kook- en bakartikelen net zo eenvoudig een lekkere en gezonde maaltijd op tafel zet als de chefs van tv.
De commercials zijn in november en december 2014 op televisie te zien. De boodschap wordt ondersteund met de pay-offs: ‘Kookartikelen van 24Kitchen, Van onze chefs, voor jou’ en: ‘Bakartikelen van Rudolph’s Bakery. Van Rudolph, voor jou’. De tv-campagne is tevens vertaald naar een introductiefolder voor zowel Blokker als Cook & Co.
Credits
Klant: Blokker en Cook&Co
Verantwoordelijk bij klant: Johan Oosterhof en Mireille Mous (Blokker), Marielle Eickholt (Cook&Co)
Bureau: Crossmarks
Creatie: Merijn Kalden & Marcel van Kleeff
Director: Kristjan Knigge
Producer: MacGyver Amsterdam
Postproductie: MacGyver Post
Muziek: MacLoud
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing