Kumpany maakt Blikopener-campagne voor Delta Lloyd

Kumpany maakt Blikopener-campagne voor Delta Lloyd
  • Bureaus
  • 23 dec 2014 @ 10:30
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

De laatste weken van het jaar staan bij Delta Lloyd in het teken van zogenaamde ‘blikopeners’: kleine momenten van inzicht die van grote invloed kunnen zijn op de koers van je leven. Trouwen, een huis kopen, de aanschaf van een auto, de geboorte van een kind, pensioneren; het zijn grote mijlpalen waarop een mensenleven navigeert.

Maar in plaats van te focussen op deze belangrijke veranderingen, wil Delta Lloyd aan het eind van dit jaar iedereen meegeven dat het vaak kleine momenten zijn die bepalen hoe die mijlpalen eruit gaan zien. Een quote die je leest, een songtekst die je hoort of een verhaal van zomaar iemand dat je ogen opent.

Daarom deelt Delta Lloyd door heel Nederland blikjes uit met daarin een boekje vol mooi geïllustreerde en inspirerende blikopeners van o.a. Remco Campert, Bauke Mollema en De Dijk.

Vanaf 22 december worden dagelijks blikopeners verspreid via social media en via www.openjeblik.nu. Op die website kan iedereen ook zelf een eigen blikopener achterlaten.

Credits:

Activatiebureau: Kumpany | Strategie & Concept: Ingrid Mesman & Mark Beuving | Project: Benk Dagevos | Copy & Content: mevrouwdenuil.nl; Annemiek den Uil | Illustraties: Jetty van Wezel | Casefilm: FromForm.nl

www.openjeblik.nu
www.deltalloyd.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken