eFocus breidt directie uit met Freek Bijl
- Bureaus
- 2 dec 2014 @ 10:10
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MakersPersonaliaDigitaalE-marketingStrategie
- 2 dec 2014 @ 10:10
- Redactie Bureaus
Freek Bijl is toegetreden tot de directie van eFocus. Hiermee bestaat de directie nu uit vier leden: naast Bijl zijn dat algemeen directeur Arnoud Martens en de oprichters Auke van Urk en Marc-Paul Brandt. Bijl krijgt de rol van strategisch directeur.
Bijl vervulde in de afgelopen zeven jaar meerdere functies binnen eFocus. Drie jaar geleden werd hij onderdeel van het management team van eFocus als manager van de afdeling Strategie/Online Marketing en later als Director Strategy en Performance. De laatste jaren is de aandacht van zijn werkzaamheden steeds meer komen te liggen op initiatieven die deze disciplines overstijgen en heel eFocus raken. Het toetreden van Bijl tot de directie is daarmee een logische vervolgstap voor de ontwikkeling van eFocus.
In zijn rol als strategisch directeur krijgt Freek Bijl samen met technisch directeur Auke van Urk de verantwoordelijkheid over het hele inhoudelijke beleid van eFocus. Algemeen directeur Arnoud is eindverantwoordelijk voor de dagelijkse operatie en Marc-Paul Brandt is als commercieel directeur verantwoordelijk voor Sales & Marketing. Met de uitbreiding van de directie, wordt het team inhoudelijk completer en daarmee sterker.
Voor eFocus is de toetreding van Freek Bijl tot de directie, weer een stap vooruit in de groei die het bedrijf de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. eFocus is in veertien jaar tijd uitgegroeid tot een onderneming met ruim 170 medewerkers. In mei van dit jaar werd er na Utrecht, Amsterdam en Amersfoort een vestiging geopend in Eindhoven.
'De afgelopen zeven jaar heb ik de groei van eFocus meegemaakt', vertelt Bijl. 'We zijn nu op een punt gekomen waar we behoren tot de leiders van de Nederlandse markt van digital agency's. Dan is zowel voor mij persoonlijk als voor eFocus de vraag "what is next?" Met zoveel slimme en ondernemende mensen binnen eFocus ben ik trots en verheugd om mede vorm te mogen geven aan deze toekomst.'
'Freek heeft bewezen talent om inhoudelijke kansen te zien, verandering in gang te zetten en klanten en medewerkers te inspireren. Voor Freek een mooie stap en beloning voor zijn goede werk, voor eFocus een versterking van de directie waarmee we ons inhoudelijke profiel nog sterker kunnen neerzetten', zegt Arnoud Martens, algemeen directeur eFocus.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- interactief
- Amsterdam
- directie
- Arnoud Martens
- Utrecht
- directeur
- strategisch directeur
- creatie
- uitbreiding
- Eindhoven
- eFocus
- bureau
- Freek Bijl
- strategie
- internetbureau
- promotie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing