Eigen Fabrikaat maakt interactieve kerstboom vol smartphones voor Ziggo in Utrecht

Eigen Fabrikaat maakt interactieve kerstboom vol smartphones voor Ziggo in Utrecht
  • Bureaus
  • 25 dec 2014 @ 14:07
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingMarketingcommunicatie

Met een gigantische kerstboom, versierd met meer dan honderd interactieve en gekoppelde smartphones heeft Ziggo op donderdag 18 december het centrum van Utrecht verlicht. Duizenden mensen genoten zichtbaar van een visueel en interactief spektakel dat het winkelend publiek in de decemberstemming bracht. Maar naast het spektakel, kon men de smartphones in de boom ook nog winnen.

Elk kwartier telde de kerstboom langzaam af, totdat het Vredenburgplein helemaal gedoofd was. Op dat moment kreeg men de opdracht om het juiste telefoonnummer te kiezen. Degene die als eerste het juiste nummer van één van de mobiele telefoons in de boom belde, ging naar huis met een gloednieuwe Samsung smartphone en een maand Ziggo Mobiel gratis. 

December betekent Feestelijk voordeel voor Ziggo Mobiel. Dan lijkt een interactieve kerstboom vol smartphones niet voor de hand liggend. Michael Kouwenhoven en Dimitri Hubregtse, creatief team bij reclamebureau Eigen Fabrikaat leggen uit: 'Feestelijk voordeel vieren doe je samen. Juist in december mag je wel uitpakken en iets groots vieren. Daarom bedachten we een kerstboom die niet alleen een prachtig schouwspel vormde, maar juist ook een spelelement in zich had. Op deze manier konden we Ziggo Mobiel met december en haar thuisstad Utrecht verbinden.'

Feestelijk voordeel van Ziggo Mobiel duurt nog tot en met 2 januari 2015. Kies ook voor één van de Sim Only abonnement en betaal geen aansluitkosten.



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken