Epidemie maakt campagne met Bella Hay voor nieuwe Y50-serie van AKG by Harman
- Bureaus
- 15 dec 2014 @ 14:33
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 15 dec 2014 @ 14:33
- Redactie Bureaus
AKG staat al meer dan 65 jaar voor het beste van het beste in geluid. De nieuwe Y50-serie is hiervan het laatste bewijs. Het natuurlijke en pure studio geluid dat uit deze koptelefoon komt geeft wereldwijd velen de inspiratie die ze dagelijks nodig hebben en die essentieel is voor hun creativiteit.
Epidemie ontwikkelde de Europese campagne met daarin urban creatives in de hoofdrol. Zoals Bella Hay - de dochter van Barry Hay. In de commercial heeft zij de hoofdrol en volgen we haar in haar creatieve reis. Van haar optreden terug naar het moment waarop zij wordt geïnspireerd.
Dit alles mede mogelijk gemaakt door AKG. Samen met haar muzikale partner Cris vormt zij Tears & Marble en zijn ze ook verantwoordelijk voor de soundtrack. De campagne verschijnt binnenkort in diverse media in Europa.
Harman ontwerpt, produceert en verkoopt een breed scala audio en infotainment oplossingen in de automotive, consumenten en professionele markt. Met premium merken, waaronder AKG, Harman Kardon, Infinity, JBL, Lexicon and Mark Levinson, is het bedrijf populair onder audioliefhebbers van verschillende generaties en ondersteunt het bovendien professionele artiesten en de omgeving waarin zij optreden.
Reclamebureau epidemie is werkzaam voor vele merken met werk dat zich niet onder één noemer laat scharen. Op een manier die past bij deze tijd qua werk en werkwijze. Een bureau dat meedenkt op alle niveaus. Met oog voor gezamenlijk resultaat. Een creatief partner dus. Zo werkt epidemie naast AKG by Harman onder andere voor: Lassie, Crédit Agricole, K-Swiss, Lidl, de Bijenkorf, PostNL.
Credits
Opdrachtgever: AKG by Harman | Bureau: epidemie | Verantwoordelijk bij cliënt: Robert-Jan van Dormael, Dorothee de Backer, Lisa Serpelloni, Maarten Willems | Productiemaatschappij: 100% Halal | Regisseur: Thijs Schreuder Rinnooy Kan
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing