Esprix categorie One-to-one verbreed met marketing automation programma's
- Bureaus
- 16 dec 2014 @ 11:36
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Awards
- 16 dec 2014 @ 11:36
- Redactie Bureaus
De Esprixcategorie One-to-one is verbreed. Ook marketing automation programma’s kunnen meedingen naar een Award.
In Nederland zien we dat marketing automation door steeds meer organisaties omarmt wordt. Marketing automation is de techniek die het mogelijk maakt prospects individueel te benaderen, op basis van de acties die zij uitvoeren en het gedrag dat zij vertonen.
Esprix bestuurslid Ronald Velten (IBM): 'Technologie verandert onze wereld en daardoor het vak marketing op ongekende snelheid. De nieuwe technologische mogelijkheden op het gebied van marketing automation, big data, social en mobile bieden marketeers ongekende kansen. Om dit soort campagnes te belonen heeft de Esprix op verzoek van inzenders binnen de categorie One-to-one een plek gegeven aan de voorlopers op het gebied van marketing automation. Door het verbreden van deze categorie is meer differentiatie tussen de inzendingen mogelijk.'
De inschrijftermijn van Esprix 2014 is nu van start en sluit op 31 december om 17.00 uur. Er is een uitstelmogelijkheid tot 14 januari, 17.00 uur.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing