Esprix categorie One-to-one verbreed met marketing automation programma's

 Esprix categorie One-to-one verbreed met marketing automation programma's
  • Bureaus
  • 16 dec 2014 @ 11:36
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

De Esprixcategorie One-to-one is verbreed. Ook marketing automation programma’s kunnen meedingen naar een Award.

In Nederland zien we dat marketing automation door steeds meer organisaties omarmt wordt. Marketing automation is de techniek die het mogelijk maakt prospects individueel te benaderen, op basis van de acties die zij uitvoeren en het gedrag dat zij vertonen.

Esprix bestuurslid Ronald Velten (IBM): 'Technologie verandert onze wereld en daardoor het vak marketing op ongekende snelheid. De nieuwe technologische mogelijkheden op het gebied van marketing automation, big data, social en mobile bieden marketeers ongekende kansen.  Om dit soort campagnes te belonen heeft de Esprix op verzoek van inzenders binnen de categorie One-to-one een plek gegeven aan de voorlopers op het gebied van marketing automation. Door het verbreden van deze categorie is meer differentiatie tussen de inzendingen mogelijk.'

De inschrijftermijn van Esprix 2014 is nu van start en sluit op 31 december om 17.00 uur. Er is een uitstelmogelijkheid tot 14 januari, 17.00 uur.

www.esprix.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken