Jeffrey Kruk nieuwe research director Mediaxplain

Jeffrey Kruk nieuwe research director Mediaxplain
  • Bureaus
  • 8 dec 2014 @ 10:34
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaMediabureauStrategie

Mediaxplain stelt Jeffrey Kruk aan als Research Director. Binnen het mediabureau wordt hij verantwoordelijk voor de research- en optimalisatieafdeling van het bureau. Kruk, afkomstig van WPP's BrandAsset Consult, volgt in deze functie Edward Borsboom op.

De vernieuwende blik op media-effectonderzoek die Mediaxplain in de afgelopen jaren ontwikkelde, wordt met de komst van Kruk verder vormgegeven, aldus het mediabureau. In de door Kruk en zijn team geboden diensten staat de samenhang tussen multimediale communicatie-inspanningen, de inhoudelijke boodschap en effecten daarvan op merk- en verkoopniveau centraal.

Jeffrey Kruk maakt na zeven jaar de overstap van BrandAsset Consult, een brand insights consultancy binnen de WPP-groep, waar hij als Brand Insights Director eindverantwoordelijk was voor de Benelux uitvoering van ’s werelds grootste merkenonderzoek BrandAsset Valuator.

'Bij Mediaxplain kom ik terecht in een sterk onderzoeksteam, temidden van een enorm gedreven, strategisch mediabureau', reageert Kruk. 'Voortbouwend op mijn ervaring met verschillende merkvraagstukken, en in samenwerking met de andere disciplines binnen het bureau, is mijn focus om een nog steviger en innovatiever onderzoeksfundament in het advies naar onze klanten te waarborgen. Zo kan inmiddels al een optimale samenhang gevonden worden tussen media-inzet, koopgedrag en merkperceptie.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken