Manifest over live-communicatie op RAI gespijkerd
- Bureaus
- 8 dec 2014 @ 00:07
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - EffectActiesCommunicatieEvenementInspiratie
- 8 dec 2014 @ 00:07
- Redactie Bureaus
Professionals uit het live-communicatievak hebben vlak voor het weekend hun manifest 'Kippenvel' op de Amsterdam RAI gespijkerd. Daarmee vragen ze aandacht voor hun unieke medium. 'Persoonlijk contact is het medium van de toekomst!'
Met een manifest op 'de kathedraal van beurzen en evenementen' worden marketeers en vakgenoten opgeroepen om met meer aandacht om te gaan met de kracht van persoonlijk contact. ‘Kippenvel’ is het initiatief dat het bijzondere vak van de live-communicatie-specialist 'zo zichtbaar mogelijk wil maken voor resultaatgerichte exposanten als zijnde hét kwalitatieve, onafhankelijke alternatief in het brede aanbod van standbouwbedrijven en reclamebureaus'.
Live-communicatie-specialisten roepen opdrachtgevers, brancheverenigingen, vakgenoten en pers op om met meer 'aandacht, zorg en een frisse blik' om te gaan met het medium live-communicatie. 'De wereld wordt er leuker van en zaken doen wordt makkelijker en rendabeler: dit is het idee achter het initiatief en deze stelling is onderbouwd in ons Kippenvel-manifest.'
Bekijk de video van de actie of lees het manifest op Kippenvel.eu.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Amsterdam RAI
- beurzen
- video
- boodschap
- beurs
- congres
- communicatie
- evenementen
- actie
- manifest
- lichtshow
- RAI
- Kippenveld
- events
- live communicatie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing