Manifest over live-communicatie op RAI gespijkerd

Manifest over live-communicatie op RAI gespijkerd
  • Bureaus
  • 8 dec 2014 @ 00:07
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • EffectActiesCommunicatieEvenementInspiratie

Professionals uit het live-communicatievak hebben vlak voor het weekend hun manifest 'Kippenvel' op de Amsterdam RAI gespijkerd. Daarmee vragen ze aandacht voor hun unieke medium. 'Persoonlijk contact is het medium van de toekomst!'

Met een manifest op 'de kathedraal van beurzen en evenementen' worden marketeers en vakgenoten opgeroepen om met meer aandacht om te gaan met de kracht van persoonlijk contact. ‘Kippenvel’ is het initiatief dat het bijzondere vak van de live-communicatie-specialist 'zo zichtbaar mogelijk wil maken voor resultaatgerichte exposanten als zijnde hét kwalitatieve, onafhankelijke alternatief in het brede aanbod van standbouwbedrijven en reclamebureaus'.

Live-communicatie-specialisten roepen opdrachtgevers, brancheverenigingen, vakgenoten en pers op om met meer 'aandacht, zorg en een frisse blik' om te gaan met het medium live-communicatie. 'De wereld wordt er leuker van en zaken doen wordt makkelijker en rendabeler: dit is het idee achter het initiatief en deze stelling is onderbouwd in ons Kippenvel-manifest.' 

Bekijk de video van de actie of lees het manifest op Kippenvel.eu



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken