QiONLY neemt De Combinatie van Factoren over

QiONLY neemt De Combinatie van Factoren over
  • Bureaus
  • 22 dec 2014 @ 13:42
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

QiONLY neemt De Combinatie van Factoren over van Conclusion. De partners van QiONLY, Frans de Vries, Pieter Dingemans en Michael van Kerkwijk, worden samen met de oprichter van De Combinatie van Factoren, Kees-Jan Rozestraten, volledig eigenaar van het bureau.

De bureaus blijven als zelfstandige labels onafhankelijk van elkaar opereren, met hun eigen klanten en expertise.

Michael van Kerkwijk, mede-eigenaar van QiONLY: 'De Combinatie van Factoren is al jaren één van de sterkste activatiebureaus van Nederland. Activatie sluit heel goed aan bij de creatieve concepten die QiONLY ontwikkelt. Daarom was het voor ons een logische stap om aansluiting te zoeken bij de expertise van De Combinatie van Factoren.'

Kees-Jan Rozestraten, oprichter van De Combinatie van Factoren: 'Frans de Vries, Pieter Dingemans en Michael van Kerkwijk hebben de afgelopen jaren hun ondernemerschap ruimschoots bewezen. Daarbij heb ik ze leren kennen als gedegen en betrokken vakmensen, die de markt van binnen en buiten kennen. QiONLY beschikt over professionals met een ruime ervaring in verschillende disciplines. De Combinatie van Factoren zal een focus op activatie blijven houden. Ik ben oprecht blij met deze stap.'

Over QiONLY

QiONLY ontwikkelt marketing- en communicatieconcepten. Met deze concepten slaat QiONLY een brug tussen de behoeften van de consument en de diensten of producten van zijn klanten. Het bureau, gevestigd in Amsterdam, is opgericht in 2013 en is ontstaan uit een fusie tussen Qi en ONLY. Het bureau werkt onder meer voor: FBTO, LeasePlan Bank, Electrabel, Prodent, Prorail  en Hypotheekshop en telt 15 werknemers. QiONLY is eigendom van Michael van Kerkwijk, Frans de Vries en Pieter Dingemans.

Over De Combinatie van Factoren

De Combinatie van Factoren, opgericht in 1997, telt 35 medewerkers. Het bureau werkt voor onder meer Tele2, Ikea, Heineken, Luchthaven Schiphol, Mars ITR en Friesland Campina. In het Client Satisfaction Onderzoek eindigde het bureau tien keer op de eerste plaats als beste activatiebureau. Zo ook recentelijk weer. De Combinatie van Factoren ontwikkelt slimme, creatieve activatieconcepten die niet alleen opMERKelijk, maar ook relevant zijn voor het merk. Werk dat werkt en dat de kracht heeft om mensen in beweging te krijgen. Directie, Niels Braat en Kees-Jan Rozestraten, en creatieve directie, Deborah Bosboom en Tim den Heijer, blijven ongewijzigd.

www.qionly.nl
www.dcvf.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken