Tafel15 ontwikkelt interactieve etalage vanHaren
- Bureaus
- 19 dec 2014 @ 07:50
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Social mediaWinkelenInstore marketing
- 19 dec 2014 @ 07:50
- Redactie Bureaus
Afgelopen zomer startte vanHaren al met fluisterende etalages en nu komen ze opnieuw met een innovatieve proef: een interactieve social media etalage in samenwerking met reclamebureau Tafel15.
De consument kan van 9 december t/m 31 december prijzen winnen door de feestelijke Facebookgame online, of op de interactieve etalageruit te spelen bij vanHaren Breda. Hiermee trekt vanHaren de belevenis van haar grote online platform door naar de winkelvloer en vergroot hiermee de stopkracht voor passerende consumenten.
Als schoenenmerk met het grootste Facebookplatform in Nederland was het voor vanHaren dé volgende stap om de online social interactie naar de fysieke winkels door te trekken. Met deze technologische en social media innovaties streeft vanHaren naar een meerwaarde voor de consument, zodat de consument op elk moment zowel online als offline moeiteloos kan schakelen in het contact met vanHaren. Ook de consument die nog niet bekend is met het Facebookplatform maakt door de etalageruit kennis met de fashionable en toegankelijke online wereld van vanHaren.
Met een uitgebreide online shop en 143 fysieke winkels zet vanHaren jaarlijks 6 miljoen paar schoenen om in Nederland. In 2013 maakte vanHaren een omzetgroei door van 5,1%.
vanHaren directie Krein Bons en Joost van Disseldorp: 'We zijn onlangs tot nr. 1 uitgeroepen in de categorie ‘Schoenen’ in de Eurib top 100 onmisbare merken in Nederland 2014. Ook zijn we dit jaar weer verkozen tot Beste winkelketen in de categorie Schoenen. Daar zijn wij ontzettend trots op! VanHaren gaat verder dan alleen trendy schoenen met de beste kwaliteit- prijsverhouding. Consumenten denken niet in kanalen maar in merken. Het is dan ook belangrijk dat de consument op elk moment zowel online als offline moeiteloos kan schakelen in het contact met vanHaren.'
De online social integratie van de winkelruit is ontwikkeld in samenwerking met Reclamebureau Tafel15 uit Amsterdam. Tafel15 verzorgt sinds augustus 2011 de moderation en activaties op Facebook voor vanHaren binnen de relevantie van het thema ‘Footnews’. Hiermee zorgde Tafel15 er voor dat vanHaren sindsdien ruim 92.000 trouwe vriendinnen heeft die midden in de doelgroep vallen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing