André van Duin in campagne OHRA

André van Duin in campagne OHRA
  • Bureaus
  • 2 feb 2015 @ 16:39
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Commercials

De nieuwe commercial van OHRA gaat maandag 'live' met daarin een hoofdrol voor André van Duin. In de drie jaar lopende campagne van OHRA met een terugkerend echtpaar in de hoofdrol, is dit keer aandacht voor de mogelijkheid om in no-time je autoverzekering te regelen op je mobiel of tablet. 'Zo ben je direct bij de koop van een auto verzekerd en kun je meteen wegrijden', alds Ohra.

Idee
Het vaste OHRA-stel belt aan bij iemand die zijn auto te koop heeft staan. Het blijkt André van Duin te zijn, die het idool blijkt te zijn van de vaste OHRA man. Zijn imitaties van bekende typetjes als Ome Joop, Harry Nak en de Pizzaman (Effe wachten!) worden niet heel erg op prijs gesteld door zijn vrouw en ook André van Duin is niet echt onder de indruk. Reden voor de vrouw van het stel om maar snel na de aankoop de auto direct mobiel te verzekeren zodat ze snel weg kunnen. In het vervolg van de deels interactieve campagne spelen de bekende quotes van André van Duin en het imiteren van zijn typetjes een verdere rol.

Credits
Adverteerder: OHRA
Verantwoordelijk bij OHRA: Niels Neessen, Brenda Gerritsen-Brouns
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Creatie: Bart Oostindie en Antoine Houtsma
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn
Producer: Denise Willigers
Produktiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Mattias Schut
Editor: Brian Ent, Kapsalon




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken