Bewegende street-art: hoe doet Hyundai dat?

Bewegende street-art: hoe doet Hyundai dat?
  • Bureaus
  • 30 jan 2015 @ 00:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingInspiratieCampagnesCommercials

Auto-commercials zijn vaak supergelikt, maar Hyundai doet het net even anders met 'levende' street art. De nieuwe tv-spot inspireert, niet in de laatste plaats door de input van grafitti-artiest JPS. Hyundia gunt de liefhebber nu een kijkje achter de schermen.

De nieuwe Hyundai i20-commercial komt veel langs in de Nederlandse reclameblokken. Hoe kwam deze campagne tot stand? De street-art in deze spot is speciaal gemaakt voor de gelegenheid. Straatkunstenaar Banksy was daarbij een belangrijke inspiratiebron. In speciale 'Making Of'-video's laat Hyundai niet alleen grafittist JPS aan het woord, maar ook beeldhouwer Marco Sobreviela. 

www.hyundai.nl/meerdanhetoogziet



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken