Nieuwe campagne DDB & Tribal voor Hoyhoy

Nieuwe campagne DDB & Tribal voor Hoyhoy
  • Bureaus
  • 6 jan 2015 @ 08:00
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Marketing

Aart de Luiaard, hoofdrolspeler in de reclames van hoyhoy.nl, blijft enthousiast over de vergelijkingssite. Vandaag lanceert de vergelijker van verzekeringen een nieuwe commercial, waarin Aart heeft bespaard op zijn autoverzekering. Dit keer heeft hij die besparing uitgegeven aan dating.

Eind 2014 was al te zien hoe Aart zichzelf een make-over had gegeven met een vachttransplantatie en een stembandcorrectie. In de nieuwe commercial maakt hij gebruik van zijn nieuwe look door te gaan daten. Aart heeft maar liefst vier dates tegelijk uitgenodigd en ja, dan valt er heel wat te vergelijken.

De commercial, ontwikkeld door DDB & Tribal Amsterdam, is bedoeld om de positie van hoyhoy.nl als vergelijkingssite te verstevigen en wordt onder andere ondersteund door een online campagne.

Deze week won Hoyhoy met Aart de Loden Leeuw voor de meest irritante reclame.

Credits

Merk: hoyhoy.nl | Medium: televisie | Branche: financiële dienstverlening | Creatief bureau: DDB & Tribal Amsterdam | Mediabureau: MEC | Productiemaatschappij: Fieldtrip | Sound: Sound Circus | Klant: Mariëlle Krouwel, Niels van Veen

www.hoyhoy.nl
www.ddbgroup.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken