Experian strikt topmerken met marketing-platform
- Bureaus
- 14 jan 2015 @ 10:57
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieDoelgroepenE-marketing
- 14 jan 2015 @ 10:57
- Redactie Bureaus
McDonald’s, Starbucks, New Pharma en L’Oreal gaan gebruikmaken van het cross-channel marketing platform van Experian Marketing Services. Dat maakt het bedrijf uit Den Haag vandaag bekend. Voor alle merken betreft het een meerjarige overeenkomst op Europees niveau.
Het cross-channel marketing platform van Experian stelt merken in staat om binnen één systeem alle klantinteracties in real-time te beheren en te activeren.
Jan Louwris, sales- en marketingdirecteur van Experian Nederland: 'Vorig jaar heeft Lacoste in Frankrijk als een van de eerste merken gekozen voor het cross-channel marketing platform. We verwachten dit jaar voor de Europese en Nederlandse markt nog meer merken bekend te kunnen maken.'
Het platform integreert e-mail, mobile marketing, SMS en online marketing in één overzichtelijke interface en stelt marketeers in staat om een intelligente dialoog met klanten aan te gaan. Het platform is vorig jaar gelanceerd en werd al snel gewaardeerd met twee American Business Awards. Eind 2014 ontving Experian een uitverkiezing in de prestigieuze Forbes lijst van meest innovatieve bedrijven wereldwijd. Volgens Jan Louwris heeft de ontwikkeling van het cross-channel marketing platform een grote rol gespeeld bij de internationale waardering van Experian.
Experian Marketing Services, gevestigd in 39 landen, is een informatieleverancier voor analyse- en marketingservices aan klanten in heel de wereld. In Nederland houdt het bedrijf zich vooral bezig met datakwaliteit, consumenteninzichten en –classificatie en het aanbieden van het cross-channel marketingdiensten.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- McDonald’s
- New Pharma
- marketing
- platform
- Experian
- Experian Marketing Services
- Lacoste
- L’Oreal
- Starbucks
- cross channel
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing