Issuemakers doet communicatie voor Energieakkoord

Issuemakers doet communicatie voor Energieakkoord
  • Bureaus
  • 26 jan 2015 @ 11:02
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRCommunicatieMaatschappijStrategie

De Issuemakers is aan de slag gegaan voor de Borgingscommissie van het Energieakkoord (BEA). Het communicatiebureau adviseert bij het opstellen van het strategische communicatiebeleid van de BEA. In het Energieakkoord verbinden ruim veertig organisaties, waaronder de overheid, werkgevers, vakbeweging, natuur- en milieuorganisaties, andere maatschappelijke organisaties en financiële instellingen, zich voor duurzame groei.

De borgingscommissie is ondergebracht bij de Sociaal-Economische Raad (SER). Sybrig van Keep, managing partner bij De Issuemakers: 'We zijn erg blij dat we de SER kunnen helpen bij een belangrijk maatschappelijk onderwerp als het Energieakkoord.'

In september 2013 sloten meer dan 40 organisaties het Energieakkoord voor duurzame groei. Naar aanleiding daarvan is de SER-commissie Borging Energieakkoord (BEA) ingesteld die wordt gevormd door vertegenwoordigers van alle partijen die het Energieakkoord hebben ondertekend. De commissie staat onder leiding van Ed Nijpels en houdt de voortgang van de uitvoering van het Energieakkoord in het oog.

De Issuemakers is een communicatiebureau gespecialiseerd in het signaleren, managen, agenderen en verankeren van maatschappelijke issues bij overheid, politiek en samenleving. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken