Keuzemenu in commercial Klaverblad en BVH

Keuzemenu in commercial Klaverblad en BVH
  • Bureaus
  • 9 jan 2015 @ 15:51
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenCampagnesCommercialsKwaliteit

Vanaf deze week is de nieuwste commercial van Klaverblad Verzekeringen op televisie te zien. In deze commercial, geproduceerd door reclamebureau BVH, proberen twee verkopers de Klaverblad-directie wederom een nieuwe dienst aan te smeren.

Deze keer willen ze de directie overtuigen van de voordelen van een telefonisch keuzemenu. Daarmee kan de verzekeraar 'in één beweging alle telefonistes eruit knikkeren'. Ook met dit idee kunnen de twee verkopers niet op applaus rekenen van Klaverblad. Die blijven liever gewoon doen voor hun klanten.

Zodoende blijft de pay-off van Klaverblad: ‘Als je maar lang genoeg gewoon blijft, word je vanzelf bijzonder’. Hiermee is Klaverblad sinds 2012 aanwezig op radio en televisie. In 2013 werd met de campagne een SAN Accent gewonnen. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken