M2Media helpt HR-bedrijf In Person

M2Media helpt HR-bedrijf In Person
  • Bureaus
  • 13 jan 2015 @ 12:15
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkCampagnesMediabureauPitches

Het in flexibele HR-oplossingen gespecialiseerde In Person heeft M2Media gekozen als bureau voor haar marketing-, communicatie- en media-activiteiten. Het in Hilversum gevestigde mediabureau ontwikkelde op basis van een aangescherpte positionering een nieuwe crossmediale campagne die medio januari van start gaat.

Naast de communciatiestrategie verzorgt M2Media tevens de mediastrategie en -inkoop. In de nieuwe campagne (met als pay-off ‘Getting the job done’) spelen de medewerkers van In Person een hoofdrol en tonen zij aan hoe zij het verschil maken in het realiseren van de bedrijfsambities van de opdrachtgever.

Marketingmanager Rick Schrijver van In Person: 'We werken al jaren succesvol samen met de grootste inleners van Nederland, van DHL tot Timberland en van PostNL tot Apollo Vredestein. Toch zijn we bij een groot deel van onze doelgroep nog relatief onbekend. M2Media is een partner met niet alleen dezelfde visie maar vooral een club die ons versterkt met strategie, concept en uitvoering. Met deze campagne leggen we de basis voor verdere groei in de komende jaren.'

M2Media levert sinds 2000 strategie en concepten die de effectiviteit van media-inzet verhogen, vanuit de doelgroep en gebaseerd op scherpe insights. Het bureau werkt onder anderen voor Rituals, Bovag, KWF, LeasePlan, Radio 538, Univé, VGZ en Wehkamp.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken