M2Media helpt HR-bedrijf In Person
- Bureaus
- 13 jan 2015 @ 12:15
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkCampagnesMediabureauPitches
- 13 jan 2015 @ 12:15
- Redactie Bureaus
Het in flexibele HR-oplossingen gespecialiseerde In Person heeft M2Media gekozen als bureau voor haar marketing-, communicatie- en media-activiteiten. Het in Hilversum gevestigde mediabureau ontwikkelde op basis van een aangescherpte positionering een nieuwe crossmediale campagne die medio januari van start gaat.
Naast de communciatiestrategie verzorgt M2Media tevens de mediastrategie en -inkoop. In de nieuwe campagne (met als pay-off ‘Getting the job done’) spelen de medewerkers van In Person een hoofdrol en tonen zij aan hoe zij het verschil maken in het realiseren van de bedrijfsambities van de opdrachtgever.
Marketingmanager Rick Schrijver van In Person: 'We werken al jaren succesvol samen met de grootste inleners van Nederland, van DHL tot Timberland en van PostNL tot Apollo Vredestein. Toch zijn we bij een groot deel van onze doelgroep nog relatief onbekend. M2Media is een partner met niet alleen dezelfde visie maar vooral een club die ons versterkt met strategie, concept en uitvoering. Met deze campagne leggen we de basis voor verdere groei in de komende jaren.'
M2Media levert sinds 2000 strategie en concepten die de effectiviteit van media-inzet verhogen, vanuit de doelgroep en gebaseerd op scherpe insights. Het bureau werkt onder anderen voor Rituals, Bovag, KWF, LeasePlan, Radio 538, Univé, VGZ en Wehkamp.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- mediabureau
- recruitment
- In Person
- getting the job done
- pitch
- strategie
- M2Media
- mediaplanning
- uitzendbureau
- HR
- media
- campagne
- klant
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing