MediaScience werkt voor Sky Radio Group
- Bureaus
- 20 jan 2015 @ 08:33
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MediabureauOnline advertisingRadio
- 20 jan 2015 @ 08:33
- Redactie Bureaus
MediaScience is per 1 januari het nieuwe digitale bureau voor de Sky Radio Group. Nadat in het verleden Radio Veronica, Classic FM en MyRadio hebben gekozen voor het digitale marketingbureau MediaScience, is nu ook Sky Radio klant geworden. De eerste campagnes zijn al reeds ingekocht, zoals de campagne “Leef een jaar gratis”.
Dennis Kuzee, marketing manager Sky Radio: 'MediaScience is een online specialist die de juiste digitale activaties binnen ons marketingplan weet voor te stellen en met finesse weet uit te voeren. Pro-actief, korte lijnen en een goede portie creativiteit zorgen voor een zeer vruchtbare samenwerking om ook op digitaal vlak de doelstellingen te bereiken. Een mooie aanvulling op de overige media-inzet die geborgd blijft bij Maxus.'
René Zeedijk, managing partner MediaScience: 'Wij zijn zeer blij dat het grootste commerciële radiobedrijf van Nederland voor ons heeft gekozen. Gezien onze achtergrond zijn wij al jaren een specialist die offline en online inzet op elkaar afstemt. Wij begrijpen heel goed dat de consument vele media door elkaar en vaak ook tegelijk gebruikt. Dit vraagt om een naadloze afstemming van de digitale media inzet op de overige media inkoop. Een mooiere uitdaging dan dit mogen verzorgen voor een radiobedrijf is er bijna niet.'
Over Sky Radio Group
Sky Radio is onderdeel van de Sky Radio Group. Met Sky Radio, Radio Veronica, Classic FM en MyRadio het grootste commerciële radiobedrijf van Nederland dat barst van creativiteit, enthousiasme en kennis. Dat Sky Radio Group tientallen jaren radio-ervaring heeft, vertaalt zich terug in alle facetten van het bedrijf. Door een zeer uitgebreid radioportfolio bedient Sky Radio Group vele commercieel interessante doelgroepen. Sky Radio Group is sinds 2006 onderdeel van TMG.
Over MediaScience
MediaScience is een digitaal marketingbureau en werd in 2011 opgericht door Boudewijn van Ewijk, René Zeedijk en Simon Aurik. Door gebruik te maken van een slimme combinatie van data, media, creatie en de nieuwste technologieën kan MediaScience per seconde op het koopgedrag van de consument anticiperen. Hiermee wordt de juiste boodschap getoond, via het juiste kanaal, op het juiste moment. MediaScience ontzorgt, innoveert en levert de hoogste service als onafhankelijk digitaal specialist.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing