Mitsubishi Motors in zee met MediaScience

Mitsubishi Motors in zee met MediaScience
  • Bureaus
  • 22 jan 2015 @ 12:46
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingStrategieSocial mediaMediastrategie

Mitsubishi Motors is sinds 1 januari klant bij MediaScience en brengt al haar sociale campagnes onder bij het digitale marketingbureau. Mitsubishi heeft gekozen voor MediaScience vanwege het hoge kennisniveau en de ruime ervaring in social campagnes. Daarnaast zal het platform Vision Insights worden gebruikt om alle media-inzet real-time inzichtelijk te maken.

Marc Bergers, online communication specialist Mitsubishi Motors, over de samenwerking: 'Om tot een goede social media-strategie te komen moet je de wereld waarin wij opereren wel snappen. MediaScience doet dat heel goed. Ze luisteren goed, begrijpen onze wensen en komen uit zichzelf met goede ideeën. Technisch gaan ze altijd voortvarend te werk en het platform Vision Insights is een grote stap vooruit in het analyseren van social data.'

Rene Zeedijk, managing partner MediaScience: 'Mitsubishi is een grote naam in de autobranche. Een samenwerking is dan ook zeker iets waar we trots op zijn. In verschillende campagnes heeft social media haar effectiviteit bewezen. Deze kennis hebben we vertaald naar een gerichte strategie voor Mitsubishi Motors.'

Mitsubishi Motors Nederland is distributeur in Nederland van de personenauto’s van Mitsubishi Motors Corporation. In Japan ontwikkelt Mitsubishi auto’s met een aantrekkelijk design en geavanceerde techniek voor de mondiale markt. Het merk Mitsubishi werd in 1870 opgericht door Yataro Iwasaki. 

Het digitale marketingbureau MediaScience werd in 2011 opgericht door Boudewijn van Ewijk, René Zeedijk en Simon Aurik, die ervaring opdeden bij zowel nationale als internationale grote merken, bureaus en uitgevers. Door gebruik te maken van een slimme combinatie van data, media, creatie en de nieuwste technologieën kan MediaScience per seconde op het koopgedrag van de consument anticiperen, en ervoor zorgen dat ze de juiste boodschap zien, via het juiste kanaal, op het juiste moment.  

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken