Sabine Post-de Jong nieuwe directeur corporate communicatie Hill+Knowlton

Sabine Post-de Jong nieuwe directeur corporate communicatie Hill+Knowlton
  • Bureaus
  • 19 jan 2015 @ 12:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRPersonaliaZakelijkCommunicatieStrategie

Communicatieadviesbureau Hill+Knowlton Strategies heeft Sabine Post-de Jong benoemd tot Director Financial & Corporate Communications. Ze maakt sinds 2011 deel uit van het ervaren Financial en M&A-team van Hill+Knowlton, dat betrokken is bij vrijwel alle toonaangevende fusies en overnames, zowel nationaal als internationaal.

Met een brede achtergrond in private equity, investor relations en corporate strategie adviseert Post-de Jong (39) Raden van Bestuur en Commissarissen bij een breed scala aan complexe financiële en strategische communicatievraagstukken.

Het afgelopen jaar is het Financial+M&A team van Hill+Knowlton Strategies zeer actief geweest in de M&A-markt. Het bureau begeleidde zo’n 28 grote en kleine transacties. Toonaangevende deals die Post-de Jong heeft begeleid, zijn o.a. de verkoop van zeven Spaanse shopping-centers door Vastned, het bod van D.E Master Blenders 1753 op de koffie-business van Mondelēz, de overname van HES-beheer door Hestya Energy, en recent de overname van Mediq Apotheken Nederland door Brocacef Groep.

Ingo Heijnen, CEO van Hill+Knowlton Strategies Nederland: 'Een director bij ons moet een geaccepteerd gesprekspartner zijn in de boardroom van onze klanten. Sabine voldoet met haar achtergrond en opgebouwde trackrecord inmiddels ruimschoots aan die eis: zij fungeert als trusted advisor in zeer complexe situaties. Hiermee is zij bij uitstek een exponent van de positie die wij in de markt willen innemen. Haar promotie is een voorbode van de mooie toekomst die zij heeft bij ons en in dit vak.'

Voordat Post-de Jong bij Hill+Knowlton Strategies begon in 2011, werkte zij voor TNT als Corporate Strategy Manager, waar zij de Raad van Bestuur adviseerde over de scheiding van de post- en express-bedrijven. Daarvoor was ze Investor Relations Manager bij TNT. Voordat ze haar MBA haalde aan INSEAD startte Post-de Jong haar carrière bij Gilde Buy-Outs waar zij zich bezighield met zowel nieuwe private equity transacties als portfolio management. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken