Aantal inzendingen Esprix stijgt explosief

Aantal inzendingen Esprix stijgt explosief
  • Bureaus
  • 3 feb 2015 @ 13:12
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardCampagnesReclameEvenement

Het aantal inzendingen voor de Esprix is dit jaar explosief gestegen, met 38%. Een groei die toe te wijzen is aan de continue focus op kwaliteit en relevantie, aldus de organisatie. Donderdag 23 april maakt de jury tijdens een gala-uitreiking in de Portugese Synagoge te Amsterdam bekend welke campagnes een bekroning verdienen.

De jury van de Esprix bestaat dit jaar uit 115 topmarketeers en bureaudirecteuren. Om door deze prestigieuze marcom-jury bekroond te worden is geen sinecure. 'De lat ligt hoog', aldus de Esprix-organisatie. 'Campagnes dienen aantoonbaar het gedrag van de doelgroep te hebben beïnvloed. Voorts kijkt de jury naar de pijlers strategie, creatie en resultaat.'

De organisatie is verheugd met het grote aantal inzendingen. 'In de afgelopen jaren is de Esprix uitgegroeid tot een van de topawards in Nederland. Kijk naar de kwaliteit van het ingezonden werk, de prestigieuze jury, de professionele partijen die zich met de Esprix verbinden en nu dus ook het grote aantal inzendingen', aldus Peter Paul Blommers, Esprix-bestuursvoorzitter en CEO van reclamebureau Cheel. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken