Duval Guillaume wint internationale Apetina-pitch

Duval Guillaume wint internationale Apetina-pitch
  • Bureaus
  • 9 feb 2015 @ 12:50
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesPitchesReclameMerken

Apetina, een van de grootste merken binnen het Arla-portfolio, heeft voor Duval Guillaume gekozen als global lead agency. Er ging een internationale pitch aan vooraf, waar vier bureaus uit verschillende landen aan deelnamen, waarvan twee uit Nederland.

Apetina biedt een breed scala aan witte kaasproducten die veelal tijdens het koken worden gebruikt, om een ‘twist’ aan maaltijden te geven. Apetina is in dertig landen verkrijgbaar.

Het veelbekroonde Belgische reclamebureau Duval Guillaume staat onder leiding van de Nederlander Alewijn Dekker, die vorig jaar overstapte van DDB & Tribal Amsterdam. Welke twee Nederlandse bureaus door hem werden afgetroefd in deze pitch is onbekend. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken