Otto en Triad Retail Media verkopen samen mediaruimte
- Bureaus
- 11 feb 2015 @ 10:43
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - WebwinkelReclameZakelijkOnlineMediastrategie
- 11 feb 2015 @ 10:43
- Redactie Media
Otto.nl gaat als eerste grote Nederlandse online retailer advertentieruimte verkopen in de eigen webshop. In samenwerking met Triad Retail Media heeft het bedrijf een aparte divisie opgericht: Otto Digital Media.
Door het aanbieden van mediaruimte en content aan adverteerders betreedt Otto het snelgroeiende domein dat bekend staat als digital retail media. Partner Triad Retail Media heeft onlangs haar derde Europese vestiging geopend in Amsterdam en heeft meer dan tien jaar ervaring met soortgelijke mediaprogramma’s op onder meer Walmart.com, Ebay.com en Toys”R”Us in de VS. Triad Retail Media verzorgt zowel de verkoop als productie en operations van alle campagnes op Otto.nl.
Andreas Stumpf, managing director van Otto BV: 'Wij hebben de relatie met onze bezoekers, klanten en leveranciers hoog in het vaandel staan. Met creatieve en relevante media- en content oplossingen willen we de ‘shopping experience’ van onze bezoekers en klanten nog verder vergroten. Daarnaast bieden we onze leveranciers en andere relevante merken nu de mogelijkheid om hun merk en producten onder de aandacht te brengen bij ons grote en kooplustige publiek. In Triad hebben wij een partner gevonden die dit volledig voor ons kan faciliteren. Triad biedt ons een totaaloplossing die extra en nieuwe omzet genereert.'
Bas Oudejans, General Manager Triad Retail Media: 'OTTO is een retailer van wereldklasse en dat maakt Otto.nl een geweldige eerste partner van Triad in Nederland. Otto.nl heeft een groot en premium bereik en dit is nu beschikbaar voor gerichte en relevante campagnes van adverteerders. Een unieke kans voor merken want de OTTO-bezoeker oriënteert zich op producten en staat op het punt om een aankoop te doen. We zijn nu in gesprek met adverteerders en bureau’s voor een launching partnership en de feedback is veelbelovend. De programmatic en non-programmatic proposities van OTTO Digital Media worden omarmd. Ik ben blij en trots dat wij onze internationale expertise en ervaring mogen inzetten om hier een groot succes van te maken.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- mediaruimte
- reclame
- partnership
- verkoop
- Otto
- webwinkel
- exploitatie
- content
- Triad Retail Media
- webshop
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing