Publi-Air opent vestiging in Frankrijk
- Bureaus
- 23 feb 2015 @ 12:17
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameOutdoorZakelijkStrategie
- 23 feb 2015 @ 12:17
- Redactie Bureaus
Publi-Air opent deze maand officieel de deuren van haar eerste vestiging in Frankrijk. De specialist in opblaasbare reclame was al gevestigd in België en Duitsland, maar had nog geen kantoor op de Franse markt.
Jits van Lexmond, commercieel directeur Publi-Air Nederland legt uit: 'Sinds 1972 maken wij inflatables op maat voor klanten wereldwijd. Om hen nog beter van dienst te zijn, streven wij naar internationalisering. We zoeken hierbij samenwerking met partijen die al actief zijn op ons terrein. In geval van Frankrijk is dit UNC Pro, dat enkele jaren geleden startte met het ontwikkelen van opblaasbare design meubels van hoge kwaliteit. We werken al een aantal jaar met hen samen als exclusief reseller van genoemde meubels op de Nederlandse en Belgische markt.'
De Franse markt werd voorheen vanuit Nederland benaderd, maar met de eigen Franse vestiging kan deze volgens Van Lexmond nu nog beter worden bediend. 'Onze Belgische en Duitse vestigingen hebben de voordelen van een kantoor in eigen land al overtuigend bewezen. Met de start van dit kantoor komt Publi-Air weer een stap dichterbij de ambitie om de grootste internationale specialist op het gebied van promotional & inflatable solutions te worden.'
De nieuwe vestiging in Parijs wordt geleid door een ervaren team waarvan Nicolas Vidalenche en Ludovic Michetti de drijvende krachten zijn. Van Lexmond: 'We zijn zeer tevreden met deze ervaren partner. Zij kennen de behoefte van de Franse markt ten aanzien van ons reclamemedium en hebben een groot netwerk. We verwachten daarom in Frankrijk een versnelde groei te kunnen realiseren.'
Vidalenche kijkt uit naar de samenwerking met Publi-Air. 'We willen graag verder groeien in Frankrijk en Publi-Air is daarvoor de juiste partner. We zijn niet op zoek naar de laagste prijs maar naar kwaliteit en service. We kunnen steunen op hun jarenlange ervaring met de ontwikkeling van inflatables. Nu de samenwerking is gestart, gaan wij er vol tegenaan. De eerste orders lopen al. We streven ernaar om Publi-Air snel een bekende naam te laten worden in Frankrijk.'
Publi-Air is al ruim 40 jaar specialist in opblaasbare reclame op maat, zoals kleine opblaasbare premiums, giant inflatables tot wel dertig meter hoog, tenten en solid 3D-producten. De toepassingen zijn even divers. Opblaasbare reclame wordt onder andere ingezet voor indoor en outdoor promotionele acties, festivals, evenementen en beurzen. Publi-Air heeft klanten wereldwijd, onder wie veel grote merken en reclamebureaus.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing