Scheepens maakte nieuwe commercials Keuken Kampioen

Scheepens maakte nieuwe commercials Keuken Kampioen
  • Bureaus
  • 26 feb 2015 @ 09:17
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsWinkelenReclame

Keuken Kampioen presenteert zich in een reeks nieuwe commercials als de keukenzaak 'voor alle kampioenen van Nederland'. Zoals de kampioen voordeel pakken, de kampioen slim onderhandelen en – ter ere van het 25-jarig bestaan – de kampioenen trakteren en feestje bouwen. Reclamebureau Scheepens ontwikkelde de campagne.

Als Nederlanders zijn wij op een aantal gebieden echte kampioenen. Zoals onderhandelen, koopjes jagen, maar ook trakteren en een feestje bouwen. In een nieuwe reeks commercials presenteert Keuken Kampioen zich als de Nederlandse keukenzaak waar al deze kampioenen op kunnen rekenen. Met scherpe prijzen voor kwaliteitskeukens, stevige aanbiedingen en royale acties.

In de commercials, ontwikkeld door Scheepens, verschijnen Nederlanders die op hun gebied kampioen zijn. Hun activiteiten tellen op naar de aanbieding van dat moment. De eerste tv-spot gaat over het 25-jarige bestaan van Keuken Kampioen en het feest dat daarbij hoort. Hierin tonen Nederlanders hoe je een feestje viert. Op zijn Hollands: gezellig en met alles uit de kast.

Credits

Bureau: Scheepens
Creatie: Edward den Ouden, Jean-Pierre Kin, Eelco Anneveldt
Productie: Padded Cell
Regie: Harro van Schoonhoven, Petra Maintz
Klant: Wim de Ruiter, Robert Coppens, Mike Baardmans
Account: Suraya Kartopawiro, Stefan van Hulten 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken