Spindle & Loud helpt retailers met klantreis
- Bureaus
- 10 feb 2015 @ 09:25
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - InnovatieNieuwkomersStrategieInteractie
- 10 feb 2015 @ 09:25
- Redactie Bureaus
Bij veranderende tijden hoort een veranderende manier van werken. Spindle & Loud helpt bedrijven met het doorvoeren van een digitale transitie en het realiseren van een omni-channelstrategie. Geen eenmalige exercitie, maar een nieuwe manier van werken waarbij de focus op het in kaart brengen van de customer journey ligt.
Spindle & Loud is van mening dat voor een duurzame relatie tussen een bedrijf en klant twee factoren bepalend zijn: vertrouwen en een eenduidige, excellente klantervaring. Dit kan worden gerealiseerd door customer journey mapping, het in kaart brengen van de klantreis. Spindle & Loud gelooft dat ieder bedrijf zijn eigen ‘journey’ moet ontdekken en dat een strategisch bureau hierbij een waardevolle bijdrage kan leveren.
'Bij een omnichannel-aanpak beïnvloeden bedrijven gedrag van bezoekers en klanten over alle on- en offline kanalen', zegt eigenaar Dick Kakebeeke van Spindle & Loud. 'Informatie op basis van meetgegevens moet inzicht geven hoe gedrag zich ontwikkelt. Dikwijls hebben bedrijven het probleem om deze informatie te plaatsen in de samenhang van de kanalen (touchpoints) en klantreis- en bezoekgedrag.'
Volgens Kakebeeke is inzicht in samenhang noodzakelijk om aanpassingen te doen op basis van de gestelde doelen. 'Wij hebben een consultancy-methodiek waarmee het mogelijk is om deze informatie als het ware continue te visualiseren en te beheren in volledige samenhang over alle kanalen en touchpoints. Effecten van aanpassingen kunnen daarmee direct inzichtelijk worden gemaakt.'
Spindle & Loud is een strategisch bureau dat bedrijven helpt bij het in kaart brengen en beheren van hun Customer Experience. De nieuwkomer onderscheidt zich door de extra aandacht die zij besteedt aan social media. Ook ziet zij het werken aan de customer journey niet als een eenmalige exercitie, maar als een continu proces. Spindle & Loud is een jong bedrijf met de ervaring van professionals afkomstig van toonaangevende consultancybedrijven.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- strategie
- Spindle & Loud
- bureau
- klantreis
- retailer
- advies
- online
- customer journey
- klant
- digitaal
- retail
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing