EY zoekt mensen die anders zijn
- Bureaus
- 25 mrt 2015 @ 00:04
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesBrandingMerkenZakelijk
- 25 mrt 2015 @ 00:04
- Redactie Bureaus
EY (voorheen Ernst & Young) is deze week gestart met een opvallende nieuwe campagne. Geen geijkte foto's van gelikte consultants in strakke pakken, maar een hipster en een sportieve meid met sproeten. Deze campagne van BVH is onderdeel van de introductie van het Personal Career Design-programma, dat een compleet nieuwe kijk biedt op talentontwikkeling. Simpel gezegd: EY zoekt mensen die anders zijn.
Bij het aantrekken en ontwikkelen van talent gaat EY verschillen in vooropleiding, competenties en ervaring, maar ook verschillen qua karakter, ambitie en levensfase, opzoeken en koesteren. Binnen EY zal meer ruimte komen voor mensen die in allerlei opzichten ‘anders’ zijn. In de wetenschap dat teams en uiteindelijk dienstverlening daardoor beter en vooral waardevoller zullen worden. Een carrière bij EY is ook niet langer een kwestie van ‘one size fits all’. Vertrouwde opleidingstrajecten zijn niet meer vanzelfsprekend.
BVH heeft EY strategisch en creatief ondersteund bij de ontwikkeling en uitwerking van dit programma. Jeroen Kaal, CEO van BVH: 'Het is een prachtig voorbeeld van Identity Driven Thinking. Het positioneert EY immers niet alleen heel duidelijk als werkgever. Het is ook een belangrijk corporate statement naar overige stakeholders van EY, zoals onze klanten. Het geeft EY extra onderscheidend vermogen en invulling aan hun missie "Building a better working world".'
Credits
Creatie: Peter van Zijp, Maarten Bakker, Oscar Busman, Dimitri Korpershoek
Strategie: Jeroen Kaal
Account: Anne-Britt van Uchelen
Klant: Yolanda van Die, Janneke Vroom, Chantal Orbon, Joep Heijster
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- HRM
- Personal Career Design
- EY
- consultant
- carrière
- campagne
- BVH
- personeel
- recruitment
- talentontwikkeling
- Ernst & Young
- hipster
- anders
- talent
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing