EY zoekt mensen die anders zijn

EY zoekt mensen die anders zijn
  • Bureaus
  • 25 mrt 2015 @ 00:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesBrandingMerkenZakelijk

EY (voorheen Ernst & Young) is deze week gestart met een opvallende nieuwe campagne. Geen geijkte foto's van gelikte consultants in strakke pakken, maar een hipster en een sportieve meid met sproeten. Deze campagne van BVH is onderdeel van de introductie van het Personal Career Design-programma, dat een compleet nieuwe kijk biedt op talentontwikkeling. Simpel gezegd: EY zoekt mensen die anders zijn.

Bij het aantrekken en ontwikkelen van talent gaat EY verschillen in vooropleiding, competenties en ervaring, maar ook verschillen qua karakter, ambitie en levensfase, opzoeken en koesteren. Binnen EY zal meer ruimte komen voor mensen die in allerlei opzichten ‘anders’ zijn. In de wetenschap dat teams en uiteindelijk dienstverlening daardoor beter en vooral waardevoller zullen worden. Een carrière bij EY is ook niet langer een kwestie van ‘one size fits all’. Vertrouwde opleidingstrajecten zijn niet meer vanzelfsprekend.

BVH heeft EY strategisch en creatief ondersteund bij de ontwikkeling en uitwerking van dit programma. Jeroen Kaal, CEO van BVH: 'Het is een prachtig voorbeeld van Identity Driven Thinking. Het positioneert EY immers niet alleen heel duidelijk als werkgever. Het is ook een belangrijk corporate statement naar overige stakeholders van EY, zoals onze klanten. Het geeft EY extra onderscheidend vermogen en invulling aan hun missie "Building a better working world".'

Credits

Creatie: Peter van Zijp, Maarten Bakker, Oscar Busman, Dimitri Korpershoek
Strategie: Jeroen Kaal
Account: Anne-Britt van Uchelen
Klant: Yolanda van Die, Janneke Vroom, Chantal Orbon, Joep Heijster

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken