Natalie Verhoeff stapt over van JWT naar IDTV
- Bureaus
- 4 mrt 2015 @ 11:33
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieMediaPartnershipZakelijkPersonalia
- 4 mrt 2015 @ 11:33
- Redactie Media
Natalie Verhoeff heeft de overstap gemaakt van bureauzijde naar productiebedrijf IDTV, onder andere producent van tv-programma's als Wie is de Mol? en Bloedverwanten. Ze wordt daar head of partnerships.
IDTV produceert, in nauwe samenwerking met Sanoma/SBS, inmiddels het tweede seizoen van de gesponsorde serie vtwonen. Met de benoeming van Verhoeff wil IDTV dit soort succesvolle branded partnerships verder gaan uitbouwen.
Hiervoor werkte Verhoeff bij TBWA, DMB&B, MediaPartners, McCann-Erikson en de laatste jaren als business director bij JWT Amsterdam.
IDTV, opgericht in 1977, is één van Nederlands grootste onafhankelijke productiemaatschappijen van Nederland en maakt sinds 2003 onderdeel uit van het Britse mediabedrijf All3Media. Het bedrijf is toonaangevend in de ontwikkeling, productie en exploitatie van kwalitatief hoogstaande mediaconcepten op gebied van televisie, internet, evenementen, documentaire, drama en live communicatie.
Bekende producties van IDTV zijn programma's als Wie is de Mol?, Lingo, Campinglife, De Rijdende Rechter, Bed & Breakfast, The Only Son, Nederwiet, De Koningsvaart, het 5 Mei Concert en het Staatsloterij Oudejaarsfeest.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- televisie
- Natalie Verhoeff
- partnerships
- All3Media
- productie
- IDTV
- overstap
- Wie is de Mol
- JWT
- programma's
- productiebedrijf
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing