PR-bureau Grayling gaat Kroatië promoten
- Bureaus
- 10 mrt 2015 @ 00:22
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PRPromotieCommunicatieMarketing
- 10 mrt 2015 @ 00:22
- Redactie Media
Grayling is aangesteld als internationale PR-partner van het Kroatisch Nationaal Bureau voor Toerisme. Het bureau zal zich inzetten om aandacht, bewustwording en begrip te creëren voor het land onder internationale reizigers. Het specifieke doel is om het aantal vakantiegangers te laten stijgen, voornamelijk in het laagseizoen, en om de uitgaven per vakantieganger te verhogen.
Het account wordt aangestuurd vanuit Duitsland, Kroatië’s topmarkt voor inkomende toeristen, en zal aanvankelijk betrekking hebben op Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Italië, Zweden, Noorwegen, Polen en Amerika, met een focus op New York.
Ratomir Ivičić, directeur van het Kroatisch Nationaal Bureau voor Toerisme: 'We zijn ons er van bewust dat reizigers keuze hebben uit een enorm aantal vakantiebestemmingen. Kroatië moet de strijd aangaan met meer bekende en gevestigde merken. De aanstelling van Grayling als onze wereldwijde PR partner is een belangrijke stap om Kroatië als merk de aankomende jaren op de kaart te zetten.'
Jan Simunek, CEO van Grayling: 'Kroatië is een ongelooflijk divers land met veel cultureel erfgoed, historische steden, prachtige nationale parken en bergen en stranden die behoren tot de mooiste ter wereld. Kortom, Kroatië heeft de vakantieganger veel te bieden en we zijn enorm enthousiast dat wij dat verhaal mogen vertellen. Grayling heeft een succesvolle staat van dienst met Kroatië door de coördinatie van de ‘Welkom Kroatië’-campagne in de aanloop naar de toetreding van het land tot de EU in 2013.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing