SAN Accenten: meeste nominaties voor KLM en FHV BBDO
- Bureaus
- 26 mrt 2015 @ 10:46
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameAwardCampagnesMarketing
- 26 mrt 2015 @ 10:46
- Redactie Bureaus
De genomineerde campagnes voor de SAN Accenten 2014 zijn bekend. In totaal zijn er 103 nominaties voor deze prijs van Stichting Adverteerdersjury Nederland. Het bureau met de meeste nominaties is FHV BBDO (tien keer genomineerd), terwijl KLM met vijf nominaties de meest genomineerde adverteerder is.
Behalve KLM scoren ook Jumbo, Pon (Volkswagen en Porsche) en Vodafone prima met elke vier nominaties. ABN AMRO, de Persgroep, ING, KPN, SNS Bank en Unilever zijn ieder drie keer genomineerd.
Bij de bureaus doen achter FHV BBDO (10 nominaties) ook andere usual suspects het goed: ACHTUNG! (7), Alfred, DDB & Tribal Amsterdam, N=5 en TBWA\NEBOKO (6). Etcetera (5) en Lemz (4). Daarnaast zijn er nog tien bureaus met drie of twee nominaties.
Opvallend is dat veel kleinere bureaus ook genomineerd zijn in één van de tien categorieën SAN Jaarboek 2014. Alsmede het feit dat het arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam drie nominaties voor Personeelscampagnes in de wacht sleept.
In de periode van 13 tot en met 24 april kunnen de genomineerde adverteerders en hun bureaus hun case presenteren bij Randstad Groep Nederland in Diemen.
Vorig jaar won het ook nu veel genomineerde KLM de Consistent Accent tijdens het SAN-gala. DDB & Tribal werd toen bureau van het jaar, Terre des Hommes was de beste adverteerder. De nominaties voor deze zogenoemde ABC Accenten worden later bekendgemaakt.
Bekijk alle genomineerden op www.sanaccent.nl.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- SAN
- Pon
- TBWA
- ABN Amro
- Etcetera
- Vodafone
- N=5
- Alfred
- bureaus
- DDB
- Persgroep
- nominaties
- FHV BBDO
- KLM
- Achtung
- Accenten
- Jumbo
- KPN
- adverteerders
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing