Art of Branding vernieuwt OLA Happiness Stations

Art of Branding vernieuwt OLA Happiness Stations
  • Bureaus
  • 29 apr 2015 @ 08:58
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • BrandingInstore marketingCreatieMerken

Retailbureau Art of Branding heeft samen met Unilever de opening gevierd van het vernieuwde OLA Happiness Station in Noordwijk. Het bureau heeft voor deze rebranding mede invulling gegeven aan de vernieuwde Look & Feel.

Art of Branding zal verder ook verantwoordelijk zijn voor de roll-out en ontwikkeling van de vernieuwde wereldwijde Global Identity Alignment Campagne van alle andere wereldwijde OLA Happiness Stations en de daaruit voortvloeiende merkactivatie-uitingen.

'Onze kracht om merken persoonlijkheid te geven in combinatie met onze uitgebreide insight marktkennis, waren doorslaggevend voor Unilever om opnieuw voor Art of Branding te kiezen', aldus managing director Stijn Mentrop. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken